Τετάρτη 25 Ιουλίου 2007

το ερωτημα ειναι:



ΠΟΥ

ΔΕΝ ΕΧΕΙ

ΦΩΤΙΕΣ..?

ΠΟΥ..???




6 σχόλια:

the_sailor είπε...

Επίτρεψε μου να διατυπώσω και εγώ ένα ερώτημα - ρητορικό και αυτό -, "Γιατί οι χαρισματικές τοποθεσίες είναι και οι πλέον... εύφλεκτες?"...

Alexandra είπε...

Είπαμε... Στη Βουλή

Nicholas είπε...

ακόμα και στα μπατζάκια μας...

epwnimos είπε...

Χαχα καλό ερώτημα. Εγώ πάντως με το που πάτησα το πόδι μου Εύβοια έπιασε φωτιά μετά απο 2 μέρες.

Στις βραχονησίδες πάντως δεν έχει καεί τίποτα. Όταν όλη η Εύρώπη γίνει μια μεγάλη βραχονησίδα τότε δεν θα υπάρχουν πλέον φωτιές. Ωραία!

afrodiet είπε...

Καταρχάς γεια στο ωραίο σας blog.

Η αλήθεια είναι ότι περιμένω, αφού τελειώσει ο μήνας των πυρκαγιών (και πάνε διακοπές οι εμπρηστές) να βγει μια τεράστια προκήρυξη από τη νεοφερμένη – νεοϊδρυόμενη (ξέρω γω;) τρομοκρατική οργάνωση που θα λέγεται «Ιούλης 2007» και θα ξερνάει όλη την αλήθεια για το κεφαλαιοκρατικό – κεφαλαιοκρατούμενο πράσινο, που έχει εμπορευματοποιηθεί και εκμεταλλεύεται αποκλειστικά από τους κεφαλαιούχους αυτής της χώρας και μια που δεν έχει πρόσβαση ο λαουτζίκος στις πράσινες οάσεις του τόπου, τότε να καούν. Και τον Αύγουστο που θα έχει καεί όλο το πράσινο θα αρχίσουν τις τρομοκρατικές επιθέσεις στις παραλίες και στις ανοιχτές θάλασσες του Αιγαίου, του Ιόνιου και άλλων όμορφων πελάγων, για να εκδικηθούν τους εκμεταλλευτές των παραλιών με τις ξαπλώστρες και τους σκαφάτους που μόνο εκείνοι μπορούν να χαίρονται τη θάλασσα. Οι επιθέσεις μπορούν να γίνουν με χιλιάδες απόβλητα, ή ακόμη και με χρώμα για να ανακατέψουν το μπλε με λίγο κίτρινο να γίνει πρασινουλί και με γεύση σκασίλας (κάποιο σ γράφεται με τ), κι αφού ο λαουτζίκος θέλει μια περιουσία για να κάνει το μπανάκι του τότε καλύτερα να μην υπάρχει θάλασσα. Άντε πια! Θα κλείνει η προκήρυξη.
Να μου το θυμηθείτε. Θα βγει προκήρυξη!

Rodia είπε...

Εδω και μερικές ώρες έχω ανεβάσει και άλλο ποστ με τίτλο "ένα άλλο ερώτημα:" και κείμενο: "ΕΙΔΕΣ Η Δ.Ε.Η. ??" το οποίο δεν έχει ανέβει ακόμα, όπως δεν φαίνονται στη κύρια σελίδα των ποστ τα σχόλιά μου.
..να δούμε.. αυτό εδώ θα φανεί ή θα μείνει στα κρυφά..?


Metablogging.gr Comments Headline Animator