Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007

το ποστ που ανέβασα στο "η ροδια ουρλιαζει ψιθυριστα"..


...και ακόμα να φανεί:


αγωνιώδες ουρλιαχτό προς διάφορους αποδέκτες


μολις πριν λίγες ώρες διαπιστωσα οτι το μπλογκ μου taparaponasas stoMIXER ελέγχεται για απαράδεκτα/ανεπιθύμητα περιεχόμενα, ετσι, δεν ανανεώνεται αμέσως, ακομα και στο Τεχνορατι έχει 3 μερες να ανανεωθει. Ελεγχονται και τα δικα μου σχολια -δεν εμφανιζονται αμεσως στη κυρια σελιδα του ποστ (σε οποιοδηποτε μπλογκ).. αλλά παραμενουν για ενα χρονικο διαστημα στο "μούσκιο"..

Γνωρίζει ή υποψιάζεται κάποιος τι (μπορεί να) συμβαίνει..?

posted by Rodia at 7/26/2007 04:31:00 μμ

___________________
ΣΗΜ. Εχω κρατήσει τα ΙΡ (διευθύνσεις) των επισκεπτών του ΜΙΞΕΡ τις επίμαχες ώρες και θα κάνω χρήση λέμε...
ΣΗΜ. Εχω κάποιες υποψίες, αλλά δεν θα τις εκθέσω -για την ώρα.

1 σχόλιο:

blogger είπε...

Ροδιά,
Το ίδιο συνέβη και με το δικό μου μπλογκ, που δεν έχει και μεγάλη επισκεψημότητα, ούτε και πολλά σχόλια.
Μάλλον στην τύχη επιλέγουν μερικά blogs και ζητούν από τους ιδιοκτήτες τους να κάνουν την σχετική διαδικασία.
Αφού έστειλα την αίτηση, την επόμενη ημέρα μου έστειλαν την εξής απάντηση:

Hello,

Your blog has been reviewed, verified, and cleared for regular use so that
it will no longer appear as potential spam. If you sign out of Blogger and
sign back in again, you should be able to post as normal. Thanks for your
patience, and we apologize for any inconvenience this has caused.

Sincerely,
The Blogger Team


Metablogging.gr Comments Headline Animator