Πέμπτη 5 Απριλίου 2007

και τώρα τι κάνω..?



Ο λόγος που μπήκα ενεργά στο διαδίκτυο εξέλιπε πριν λίγες μέρες. Βρίσκομαι κάπου εδώ, στα περίχωρα, σχεδόν 14 χρόνια. Λόγω δουλειάς, ξέρετε, ηλεκτρονική αλληλογραφία, ανταλλαγή επαγγελματικών πληροφοριών, κλπ. Τα τελευταία όμως εφτά χρόνια, ασχολούμαι πολλές ώρες καθημερινώς με τον ψηφιακό κόσμο και τα όσα συμβαίνουν και σχολιάζονται σε αυτόν.

Μέσα σε αυτά τα εφτά χρόνια φαγούρας παρέα με τον υπολογιστή μου, συνέβησαν μερικά συγκλονιστικά πράγματα:
1) βάρυνα κατά 20 περίπου κιλά.
2) ξέχασα -σχεδόν- πώς είναι να βγαίνεις έξω από το σπίτι.
3) έκανα μεγάλη οικονομία στην αγορά ρούχων, δεδομένου ότι ένα σαλβάρι και μια μπλούζα αρκούν να σκεπάζουν ένα κορμί που κυκλοφορεί σε ακτίνα 100 μέτρων πέριξ της οικίας.
4) ο καθρέφτης μου συνεχίζει να με εκπλήσσει με το πρόσωπο που αντανακλά και που, οπωσδήποτε, δεν είναι το δικό μου.
5) αμφιβάλλω αν μου ανήκει το βλέμμα που με κοιτάζει μέσα από το γυαλί του.

Σκέφτομαι λοιπόν, τώρα που συμπλήρωσα την επταετία των παθών μου, να γυρίσω το φύλλο στην "Αυτοκτονιάδα" μου και να περιορίσω τη διαδικτυακή μου παρουσία:
1) θα ανοίγω το μέιλ μου μια φορά στο 24ωρο -το πολύ.
2) θα ταξιδεύω -πόσο μακριά ή κοντά, άνευ σημασίας.
3) θα ψωνίσω ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, κλπ.
4) θα πάψω να πολυδιαβάζω και να πολυζωγραφίζω και να πολυγράφω.
5) θα (ξανα)μάθω να παίρνω βαθειές ανάσες.

Διαπιστώνω ότι έχω χάσει πολλά πράγματα από τη καθημερινότητα που μαστίζει τους συμπολίτες μου, όπως π.χ. ότι ο Σάκης Μας έχει πάει πια στην όγδοη θέση του ΤΟΡ των καλλιτεχνών και ότι ο κ. Πλέσσας χαίρεται χωρίς μασέλα μια και γράφει ενθουσιωδώς για τα... ΟΥΛΑ! ΟΥΛΑ! ΟΥΛΑ! του. Λεπτομέρειες στο MAD

Πρόσθετες προτάσεις, δεκτές!

--------------------------------
ΣΗΜ. ακόμα ένα βαρετό ποστ και συγγνώμη κυρία Αμάντα μας, ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ!

6 σχόλια:

Μαρία Κ. είπε...

Rodia, μη σταματήσεις να γράφεις, να διαβάζεις και να ζωγραφίζεις! θα με ενοχλούσε κι εμένα αν παρατηρούσα αλλαγές ως συνέπεια αυτών στην εξωτερική μου εμφάνιση, όπως ανέφερες, όμως δεν θα σταματούσα να ασχολούμαι με αυτά που με ευχαριστούν! Νομίζω πως -αφού αισθάνεσαι άβολα πλέον- σωστά προτείνεις στον εαυτό σου να περιορίσεις χρονικά τις ασχολίες σου.
Ειδικά εσύ, ακόμα και λιγότερο συχνά αν έγραφες, το στίγμα σου θα το άφηνες.

114ΛΕΞΕΙΣ είπε...

Και τώρα τι κάνεις;
Μια ωραία ολοήμερη βόλτα στη λιακάδα, στην Πλάκα ίσως, με ένα βιβλίο και διάθεση για καλοπέραση.
Καλή ανάταση.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι εγώ θα πω να μη σταματήσεις να γράφεις. Το ιστοχωριό χρειάζεται τις απόψεις σου. Σχετικά με το άρθρο της εφημερίδας δεν έχω να πω κάτι παραπάνω. Είναι προσπάθειες να καλύψουν και το αντι-διακτυακό κοινό και το δικτυακό κοινό με κάποια άρθρα διαφήμισης των blogs να καλύψουν.

elafini είπε...

το ότι πλέον απαντώ μόνο όταν με φωνάζουν elafini που το πας? οι συνήθειες (καλές-κακές) δεν κόβονται..καλή αποτοξίνωση-όσο κι αν κρατήσει-και τίποτα προσωπικό (αναφερόμενη στο σχόλιό μου)..καλημέρα

Rodia είπε...

~~elafini, συμπληρώνω το ελλιπές μου σχόλιο: αν υπήρχε κάτι σαν ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ, θα βρίσκαμε απλά ποιος, πού, πότε, αναφέρθηκε σε κάποιο φλέγον ζήτημα και θα συνεχίζαμε από εκεί και πέρα, χωρίς να ξεκινάμε την... ανακάλυψη της Αμερικής από το μηδέν!
:-))

~~δείμε, ποιος υπαινίχθηκε ότι θα σταματήσω..?! αραίωμα ναι, σταμάτημα όχι!
:-))

~~padrazo, ωραία ακούγεται η βόλτα, αλλά χωρίς βιβλία κλπ.. καλύτερα μαχαιράκι για χόρτα, να κάνω και γυμναστική!:-))

~~Μαράκι, η εΣωτερική μου εμφάνιση με απασχολεί περισσότερο ξέρεις.. και.. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά μη με βάζεις σε βάθρο και πέσω απότομα και... ωχ! ουγκ!
:-))

elafini είπε...

συμφωνούμε λοιπόν..;)


Metablogging.gr Comments Headline Animator