Τρίτη 17 Απριλίου 2007

εντολή ιατρού ~ το 166 ε-ε-ερχεται !

περιμενοντας το ασθενοφορο, γράφω δυο λόγια
ένιωσα πριν λιγη ώρα ένα πόνο οριζόντιο κάτω από το στήθος
το βάρος στο στέρνο και το σφίξιμο ξεκίνησαν εδώ και ένα μήνα περίπου και νόμιζα ότι οφειλόντουσαν στη στενοχώρια που έχω λάβει, σήμερα όμως ούτε ανάσα δεν μπορώ να ολοκληρώσω, κόβεται η αναπνοή και πληκτρολογώ όρθια για να μη πιεζομαι
τηλεφωνησα στο γιατρο μου τον καρδιολογο αλλα βρισκεται σε συνεδριο μεσω ιντερνετ, οπως μου είπε, και το βράδυ μπορει να με δει
οταν του ειπα τα συμπτωματα, μου ειπε να παρω το 166 και να παω στο εφημερεύον νοσοκομειο να μου κανουν ενα καρδιογραφημα
"αυστηρή εντολή ειναι αυτη" μου είπε
αυτό έκανα λοιπόν.
καλεσα το 166 και περιμενω να ερθει.
ρώτησα τι χρειαζεται να εχω μαζι μου και μου ειπαν "το βιβλιαριο υγείας"
Ιδωμεν!
..μπορει και να ειναι νευρικο.. λεω.. αλλα καλύτερα να σιγουρευτώ, έτσι δεν είναι;
άσε που εφαγα τον κοσμο να βρω το βιβλιάριο υγείας!!!

21 σχόλια:

JustAnotherGoneOff είπε...

Μόλις είδα το ποστ σου, σε πήρα στο τηλ και σου άφησα μήνυμα στο τηλεφωνητή. Ελπίζω να είσαι καλά και περιμένουμε εναγωνίως νέα.

Χαρτοπόντικας είπε...

Εύχομαι να μην είναι τίποτα. Περαστικά και γρήγορα

Artanis είπε...

Πάρε με τηλέφωνο...
Περαστικά σου, μαμοροδούλα μου!

Ανώνυμος είπε...

εύχομαι να μην είναι τίποτε, παρά μία προληπτικά αυστηρή εντολή. Και γρήγορα πίσω :)

pølsemannen είπε...

Περαστικά σου εύχομαι!

(Αμάν αυτά τα βιβλιάρια και οι ενημερώσεις τους)

THE_RETURN είπε...

Τις πιο θερμές ευχές μου!

Zaphod είπε...

Ελπίζω και γω να είσαι καλά...
Περαστικά!!!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σας!

cyrus είπε...

Πες μου ότι ο γιατρός είναι απλά προληπτικός!

enteka είπε...

τι έγινε τελικά;;;
αχ ροδιά μου, αναστατώθηκα τώρα...
γρήγορα περαστικά!
την ψηφιακή αλλά και την αληθινή μου αγάπη

Ανώνυμος είπε...

ελπιζω να μην ηταν κατι το σοβαρο
και τ' αποτελεσματα των εξετασεων να ηταν καθησυχαστικα

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά!!!

akindynos είπε...

Εύχομαι γρήγορα στο σπίτι, με άδεια γιατρού.

Giatros gia desimo είπε...

Na annarwseis to tahytero dynato! Mpora einai kai 8a perasei! Otan gianeis, 8a se paw na paixoume kai mpala! Mia hara 8a pane ola!

A.F.Marx είπε...

Μαρίνα, περαστικά και γρήγορα πίσω στις επάλξεις...
Κι αν σου κουνηθεί κανένας στο ΕΣΥ, πες ότι έχεις 100 μπλόγκερ σε επιφυλακή...
:)

penguin_witch είπε...

Περαστικά και μακάρι να μην ειναι κάτι το πολύ άσχημο!

tsopanis είπε...

Περαστικά και μακάρι να πάνε όλα καλά ;-)

Rodia είπε...

Βρε παιδιά, με συγκινείτε λέμε...
Μόλις πριν λίγο επέστρεψα και ανεβάζω ποστ οσονούπω με εντυπώσεις.
Πολύ καλές εντυπώσεις!
Γνώρισα ένα γιατρούλη μούρλια!:-))) που μου έδωσε το καλύτερο φάρμακο. Αναλυτικά στο πόστιον, ε

σσσσμουτς!!!:-))) σε όλους όλους όόόόλους

(ήθελα να έχω κλειστά τα σχόλια, αλλά με πρόλαβε το κουδούνι του 166 και έστειλα βιαστικά το ποστ.. συγγνώμη για την αναστάτωση)

Giannis Michalopoulos είπε...

Ευτυχώς, γιατί μας τρόμαξες όλους - ακόμα και εμάς τους πιο "σιωπηλούς" αναγνώστες σου. :) Περαστικά, και περιμένουμε εναγωνίως τις εντυπώσεις σου!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Καλή μου δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις, αλλά δεν πετάνε ένα 166 στη μούρη του ανυποψίαστου αναγνώστη, στριας και φεύγουν.
Στα σοβαρά τώρα, συνεχίζοντας να μη σε ξέρω και να μην με ξέρεις χαίρομαι που όλα είναι υπό έλεγχο.
Καλό σου βράδυ

An-Lu είπε...

Ουφ!
Είδα από τον JAGO οτι σε τρέχουνε...τέλος καλό όλα καλά λοιπόν;
Αγκαλιές και φιλιά!


Metablogging.gr Comments Headline Animator