Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Συνεχίζεται η καταστροφή της κληρονομιάς μας



Με τις άστοχες επεμβάσεις στα γεφύρια της περιοχής Ζαγορίου, στην Ηπειρο.



Για λεπτομέρειες απίστευτης θρασύτητας εκ μέρους των υπευθύνων του ΥΠΠΕ, κατεβάστε το αρχείο από το Ενημερωτικό Δελτίο του ΤΕΕ, σε μορφή .pdf

____________________
ΣΗΜ.1. αν δεν ανοίγει ο σύνδεσμος, διαλέξτε:
http://opac.tee.gr/cgi-bin-EL/egwcgi/250013/showfull.egw/2+0+10+full

ΣΗΜ.2. Αν το Υπουργειο Πολιτισμού καταστρέφει τα μνημεία αντί να τα συντηρεί, καλύτερα να αναλάβουν οι τοπικές Υπηρεσίες -γνώμη μου.
ΣΗΜ.3. Στην εικόνα φαίνεται καθαρά η κακοποίηση του γεφυριού. Μα, δεν ντρέπονται καθόλου; κ. Βουλγαράκη, εσείς δεν το βλέπετε το τσιμεντάρισμα;

2 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Αν και άσχετος με θέματα τέτοια, ως ιστορικός όμως έχω την εςντύπωση ότι οφείλω να συμφωνήσω μαζί σου γιατι κι εγώ μία καταστροφή είδα να σχεδιάζεται που θα αλλο9ιώσει τελείως τη φυσιογνωμία την αρχιτεκτονική των μνημείων.

ninemos είπε...

Κι εγώ ασχετος είμαι αλλά το πρόβλημα με την αρχιτεκτονική στην Ελλάδα είναι γενικότερο. Προσωπικά η μόνη σωστά ρυμοτομημένη πόλη που γνωρίζω στην Ελλάδα είναι η Σπάρτη.Για τα μνημεία, ίσως το καλύτερο θα ήταν να τεθούν υπό την αρμοδιότητα ακαδημαϊκών σχετικών με το αντικείμενο (πολιτικοί μηχανικοί, αρχαιολόγοι κλπ)


Metablogging.gr Comments Headline Animator