Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

ο μικρός Γιαννάκης



- Μπαμπά, η Ντινούλα με πειράζει.
- Πώς σε πειράζει δηλαδή;
- Κατεβάζει το βρακάκι της και...
- Και;
- Και θέλει να κοιτάξω τον πισινούλη της.
- Κι εσύ τι κάνεις;
- Στρίβω το κεφάλι μου προς την άλλη μεριά και κλείνω τα μάτια.
- Δεν θέλεις να δεις τον πισινούλη της;
- Οχι. Οχι ακόμα.
- Καλά. Γιατί όμως δεν θέλεις να τον δεις;
- Γιατί, λέει, πως αν δω τον δικό της θα πρέπει...
- Θα πρέπει..;
- Να κατεβάσω κι εγώ το βρακάκι μου και...
- Και;
- Και να της δείξω κι εγώ το δικό μου πισινούλη.
- Και ντρέπεσαι, ε;
- Οχι, δεν ντρέπομαι...
- Τότε;
- Δεν φοράω καθαρό βρακάκι μπαμπά!


1 σχόλιο:

Urfurslaag είπε...

Απίθανη ιστορία Ροδιά!

Αλλά επειδή παρά το ότι μου άρεσε, με προσέβαλε ως άνθρωπο και ελληνοορθόδοξο (δύσκολα συνάδουν αυτά τα δύο άλλα κάνουμε τα στραβά μάτια)
και καθώς πιστεύω και εγώ αλλά και ο Αδωνις ότι το παρόν ποστ προάγει την παιδική πορνογραφία αλλά και τον αναρχισμόν, ειδοποίησα την αστυνομία και όπου νάναι θα συλάβει τους υπεύθυνους του μπλόγκσπότ, εσένα, την θέια μου την Μαρίτσα και θα κατάσχει τα κομπιούτερ της Ιντεραμέρικαν (για να είμαστε σίγουρες)

Αυτά και άλλα πολλά
Ουρφ


Metablogging.gr Comments Headline Animator