Τετάρτη 13 Ιουνίου 2007

τα 11 σημάδια της προσωπικότητας



01. Τι χάνω σπάνια: την αυτοκυριαρχία μου
02. Τι δίνω χωρίς ιδιοτέλεια: την αγάπη μου
03. Τι δείχνω χωρίς φόβο: την εκτίμησή μου
04. Τι δεν μπορώ να κρύψω: τον ενθουσιασμό μου
05. Τι κρύβω άνετα: σιγά που θα το αποκαλύψω! :-ΡΡ
06. Τι διαλύω χωρίς κόπο: την εικόνα μου
07. Τι ανασυντάσσω εύκολα: την ύπαρξή μου
08. Τι μου είναι περιττό: τα χρήματα
09. Τι μου είναι απαραίτητο: η φιλία
10. Τι εμπιστεύομαι: το συναίσθημά μου
11. Τι με προδίδει συχνά: η αντοχή και η μνήμη μου

________________________
ΣΗΜ. Αν αρέσει, παίξτο κι εσύ!


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

01. Τι χάνω σπάνια: το στόχο μου
02. Τι δίνω χωρίς ιδιοτέλεια: την αγάπη μου
03. Τι δείχνω χωρίς φόβο: την άποψή μου
04. Τι δεν μπορώ να κρύψω: την ανυπομονησία μου!
05. Τι κρύβω άνετα: ό,τι χρειαστεί ;)
06. Τι διαλύω χωρίς κόπο: μια σχέση που με κουράζει
07. Τι ανασυντάσσω εύκολα: τη σκέψη μου
08. Τι μου είναι περιττό: οι γκρινιάρηδες
09. Τι μου είναι απαραίτητο: οι φίλοι
10. Τι εμπιστεύομαι: τη ζωή μου
11. Τι με προδίδει συχνά: η κυκλοθυμία μου

Μαύρος Γάτος είπε...

Μ αρέσει, θα το επεξεργαστώ - ή μήπως να γράψω ό,τι μΕ κατέβει;

1. Τί χάνω σπάνια: τη βαρυθυμία μου
2. Την αλήθεια μου
3. Τον εαυτο μου
4. Τον εαυτό μου
5. Τίποτα!
6. Τη ζωή μου
7. Τη ζωή μου
8. Οι ψεύτικοι άνθρωποι
9. ΟΙ αληθινοί άνθρωποι
10. Σχεδόν τίποτα
11. Η ελπίδα μου

Τώρα εγώ φταίω; Ή εσύ που με προκάλεσες;;;;

Σ;)))))

A.F.Marx είπε...

Σημαδεμένη!
Σημαδεμένοι!
:p

ο δείμος του πολίτη είπε...

01. Τι χάνω σπάνια: την υπομονή μου
02. Τι δίνω χωρίς ιδιοτέλεια: τη βοήθειά μου
03. Τι δείχνω χωρίς φόβο: τις θέσεις και τις απόψεις μου
04. Τι δεν μπορώ να κρύψω: το μίσος μου για τη μαλακία και την αναπόδεικτη ύπαρξη του θείου
05. Τι κρύβω άνετα: την τσατίλα μου
06. Τι διαλύω χωρίς κόπο: τη ζωή μου (επειδή δεν υποκύπτω)
07. Τι ανασυντάσσω εύκολα: την ψυχολογία μου
08. Τι μου είναι περιττό: τα καταναλωτικά αγαθά
09. Τι μου είναι απαραίτητο: οι άνθρωποι που με κατανοούν
10. Τι εμπιστεύομαι: την επιστήμη και τις αποδείξεις
11. Τι με προδίδει συχνά: η υπομονή μου (όταν σπάει γίνεται χαμός)


Metablogging.gr Comments Headline Animator