Τρίτη 5 Ιουνίου 2007

5 Jun - ΗΜΕΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ (update)



Φέρτε μου τέσλα, χανεμπού και κοσμοσφαίρες
με τεριρέμ να κατακτήσω τους αιθέρες
να κόβω φέτες και να τρώω το φεγγάρι
πέντε λεπτά απ' την Ομόνοια στον Αρη!

Περάστε! περάστε!
Ελα γιαγιά, μη σμπρώχνεις!
Ομόνοια-Αρης πέντε λεπτά είπαμε!
Προλαβαίνετε κύριοι... Ολοι θα πάρετε...
ΜΗ σμπρώχνετε μανδάμ λέμε!

Η Μόλυνση εξαπλώνεται γοργά.
Μέσα - Εξω.
Ας καθαρίσουμε το Μέσα και κατόπιν περνάμε στο Εξω.

Πού είσαι Χάρρυ πού 'λεγες:

"Δώστε μου μόλυνση και πάρτε την ψυχή μου
ραδιενέργεια ποτίστε το κορμί μου
κόψτε τα δέντρα που μου κρύβουν τα ντουβάρια
φτιάξτε χαβούζες, τσιμινιέρες και νταμάρια!

ααααααχχχχχ! μόλυνσηηηηηηη!!!"

Ολα έγιναν Χάρρυ μου, όπως τά 'λεγες, μόνο που η μόλυνση ξεχείλισε και πλημμυρίζει αργά αλλά σταθερά και το απομέσα περιβάλλον.

Πριν λίγες μέρες άκουσα τον κ. Παπαθεμελή να ομιλεί περί της "εθνικής ιδιοπροσωπείας" σε μια συζήτηση για τις ταυτότητες. «Ελα μουνί στον τόπο σου» είπα -από μέσα μου φυσικά, μην ακούσει κανείς και σκεφτεί παράξενα για μένα ή με συνδέσει με την Υπόθεση "Art Athina". Αν ήμουν άντρας βεβαίως, ουδείς θα με παρεξηγούσε -εννοείται.

Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι μερικά κεφάλια έχουν μονάχα προφίλ, κοιτάζουν δηλαδή μόνο δεξιά-αριστερά και αυτή η εγγενής χωροταξική αδυναμία τους στερεί τη συνολική αντίληψη του χώρου -και του κόσμου.

Κατά τα άλλα... ΠΕΤ ΚΟΚ και ξερό ψωμί! Να γνωρίζουμε εκ των προτέρων ΑΠΟ ΤΙ θα πεθάνουμε. Λίγο τό 'χετε;

Μέσα σε όλα τα στραβά, έκλεισε και ο Γούφας το μαγαζάκι του και αναγκάζομαι να κάνω τη διαδικτυακή αρχαιολόγα... ΦΤΟΥ.

A! To video

________________
ΣΗΜ.1. Την είδηση περί Γουφαρίωνος τη βρήκα στο χώρο του kukuzelius martyriarikus
ΣΗΜ.2. Αναβιώνει η συζήτηση σχετικά με τη ΣΑΤΙΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Metablogging.gr Comments Headline Animator