Δευτέρα 21 Μαΐου 2007

ΑΠΕΙΛΕΣ & SPAM & ΗΟΑΧ



Ωραία μέρα σήμερα. Δεν με φτάνουν τα προβλήματα που υπάρχουν, λαβαίνω και νέα σε μορφή απειλητικών σχολίων και επιστολών. Απειλούμαι με "αυτοδικία", ό,τι και να σημαίνει αυτό, όχι με μήνυση αλλά με σωματικές κακώσεις -υποθέτω, δλδ, γιατί τί άλλο να σημαίνει η "αυτοδικία";

Εφτασε και ένα πρωτότυπο(!!!) μήνυμα SPAM (ένα παλιό hoax, όπως με ενημέρωσε ένας φίλος) στο στυλάκι των αρχαίων επιστολών που βρίσκαμε στη πόρτα μας τις δεκαετίες του 1950 και 1960, που γράφαν' για τα θαύματα του Αγίου Αντωνίου και τι καλό πάθαν' οι κυρίες που έκαναν ό,τι έπρεπε και τι κακό όσες πέταξαν ή αγνόησαν τις επιστολές. Επειδή διέγραψα το μήνυμα με την ομαδική επιστολή (τάχα μου δήθεν γερμανίδας δικηγόρου, η οποία εκφράζεται στην γρικλικήν) και απέκλεισα τη διεύθυνση του αποστολέα ως ανεπιθύμητη, υποθέτω ότι διατρέχω και μεταφυσικούς κινδύνους.

Να έχουν κάποια σχέση αυτά με την δυναμική μου ανάμιξη στο θέμα blogme; Μπα, δεν το πιστεύω. Εσείς;


6 σχόλια:

Swell είπε...

Μην το αποκλείεις καθόλου. Ξέρουμε που ζούμε. Εμένα μου τηλεφώνησαν από το Γεν. Επιτελείο Ναυτικού γιατί έγραψα τις εμπειρίες μου από τη θητεία μου στό "ένδοξο" αυτό σώμα.

Ανώνυμος είπε...

Θρασυδειλία: Το ιδεώδες που ενέπνευσε τον τηλεοπτικό πωλητή σαβούρας κ. Δημοσθένη Λιακόπουλου, να μηνύσει το blogme. Η θρασυδειλία πιάνει παντού.

penguin_witch είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
penguin_witch είπε...

(*διαγράφτηκε αιτίαση που δεν μπορώ να τεκμηριώσω ακόμα*)
(*προσοχή, με τρώνε τα δάχτυλά μου για σεντόνι*)
Για το σπάμ εγώ δεν θα το θεωρούσα πιθανό ότι έχει σχέση. Λίγη προσοχή μόνο μήπως έχει "ιικό" φορτίο. Αντιθέτως τα απειλητικά γράμματα το θεωρώ πολύ πιθανό ότι έχουν σχέση με την τωρινή εκστρατεία εναντίον του blogme.gr. Θα σε συμβούλευα βέβαια να μην τα σβήσεις, αλλά να τα σώσεις μαζί με το header τους (και τα ip τους αν υπάρχουν) και να τα αρχειοθετήσεις. Μπορούν να μας πουν πολλά για τους λεγάμενους.
Και έχω ενδείξεις ότι υπάρχουν πλέον στον εθνικιστικό χώρο άτομα πολύ ικανά στους υπολογιστές.
(*συγγνώμη για τον ενικό*)
Περιμένω πάντως να γίνει -και δεύτερο- outing κάποιου blogger. Είναι πολύ συνηθισμένη στρατηγική των ακροδεξιών ακτιβιστών της Αμερικής προκειμένου να φιμώσουν ενοχλητικούς bloggers και μη. Και το έχουν κάνει ήδη κι εδώ στη Devious Diva...

Ανώνυμος είπε...

>>>Ro÷
1- REALLY? ΠΡΟΥΒΙΤ! ΒΓΑΛ'ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ. ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ;

>>>penwin_bitch
1- THANKS!
2- ΒΟΥΛΩΜΕΝΟ EMAIL ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.

SPY είπε...

Χα! Καλωσήλθες στο κλαμπ!

Εγώ να δεις κάτι love-mails που λαμβάνω από ψηφοφόρους του ΛΑ.Ο.Σ. επειδή ξεβρακώνω κάθε λίγο και λιγάκι το αφεντικό τους και την παρέα του.

Μέλι στάζουν: μανάδες, πατεράδες, μαχαίρια, φωτιές, τσεκούρια, ατσάλια.. Μέχρι και χριστούς και παναγίες ακούω από τους "λαϊκούς ορθόδοξους".


Metablogging.gr Comments Headline Animator