Τρίτη 8 Μαΐου 2007

Συνέντευξη με τον εαυτό μου




Μετά τη συνέντευξη που έδωσα στο Jim-HELLAS* πήρα το κολάϊ που λένε, αν και δεν ξέρω τι είναι αυτό το "κολάϊ", και είπα να δώσω μια συνέντευξη σε μένα. Ενα ποστάκι ανώδυνο δλδ, όσο ετοιμάζω το σοβαρό ποστ του μήνα περί ουτοπικής αρχιτεκτονικής. Ετσι, έτσι, βαρύγδουπο, να φεύγει ο τάκος λέμε...

Τις ερωτήσεις βρήκα πρώτα πρώτα στο Hμεροδρόμιο των σκιών που μιλάν, με τίτλο "Συνέντευξη μ' έναν Μπλόγκερ" και λίγο αργότερα πλημμύρισε η μπλογγόσφαιρα με τις ίδιες ερωταπαντήσεις που παρουσιαζόντουζαν ως "Ερωτηματολόγιο του Προυστ", όπως τις είδα σε πολλές μεριές. Ακόμα και η Composition Doll απάντησε, εγχειρισμένη γυναίκα. Μάλιστα!

Στήνω τον εαυτό μου απέναντί μου λοιπόν, αυτή τη στιγμή, και, αφού του ζητήσω να χαλαρώσει, τον ρωτώ:

1)Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Να ονειρεύομαι, ακόμα και χωρίς να κοιμάμαι.

2)Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Δεν σηκώνομαι πρωί.

3)Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Γελώ συνεχώς, επειδή δεν έχω άλλο τρόπο εκτόνωσις -μου είναι αδύνατο να κλάψω.

4)Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Η φιλικότητα.

5)Το βασικό ελάττωμά σας;
Το αταξινόμητο, αλλά αυτό οι "άλλοι" το θεωρούν ελάττωμα.

6)Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όλα. Ακόμα και το βιαστή μου κατανόησα.

7)Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με μένα.

8)Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ολοι ήρωες είμαστε.

9)Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Πάντα προς το βορρά.

10)Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Δεν συγκρατώ ονόματα, μόνο τίτλους βιβλίων.

11)Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Τη φίλη μου. Αρετούλα, καιρό έχουμε να τα πούμε βρε!

12)… και σε μια γυναίκα;
Την Αρετή τη νταντά μου, που θα τη δω το καλοκαίρι -ελπίζω να ζει ακόμα.

13)Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Μπαχ και Ιάνης Ξενάκης -αξεχώριστα.

14)Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Τώρα που το σκέφτομαι, ενώ σφυρίζω όλη μέρα, στο ντους βουβαίνομαι. Ισως φταίει το νερό που μπαίνει στο στόμα μου. Ψέμματα, το ρίχνω επίτηδες.

15)Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ευτυχώς δεν με σημάδεψε, επειδή ο αδελφός μου πήγαινε ακόμα στην Α' δημοτικού και ήταν αδύναμος.

16)Η ταινία που σας σημάδεψε;
Οταν έβλεπα καλές ταινίες που μ' αρέσαν, δεν κυκλοφορούσαν ακόμα σε βιντεοκασέτες και ντιβιντιά κι έτσι το γλίτωσα το σημάδι.

17)Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο Γκωγκέν -μακράν.

18)Το αγαπημένο σας χρώμα;
Ολες οι αποχρώσεις του μπλε -ΕΛ γαρ.

19)Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Τα υπέροχα διαζύγιά μου -πολύ συναινετικά και διασκεδαστικά.

20)Το αγαπημένο σας ποτό;
Το καθαρό τσίπουρο.

21)Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Δεν μετανιώνω γιατί αν μετάνιωνα θα έπρεπε να πηδήξω απο το μπαλκόνι.

22)Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τις πιπεριές.

23)Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ζωγραφίζω και να συναντώ φίλους.

24)Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το ότι δεν έχω βρει ακόμα κάτι να φοβάμαι.

25)Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Οταν χρειαστεί να προστατέψω κάτι ή κάποιον.

26)Ποιο είναι το μότο σας;
Ετσι είναι.

27)Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Δεν επιθυμώ καθόλου να πεθάνω.

28)Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Αυτό αποκλείεται, επειδή τον έχω μέσα μου.

29)Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Εγρήγορσης, όπως συνήθως.

ΤΕΛΟΣ

..πατάω Publish, ατάκα κι επιτόπου..
(ελπίζω να μην είναι το πρώτο πράγμα για το οποίο θα μετανιωσω)


-------------
ΣΗΜ. * μετά τη συνέντευξή μου, το περιοδικό του Τζίμη έβαλε λουκέτο και πίστεψα προς στιγμή πως είμαι γκαντέμω, αλλά λίγο αργότερα ήρθα στα ίσια μου όταν είδα ότι πήρε συνέντευξη κι από τον... Κυριάκο Μητσοτάκη! Σόι το βασίλειο μάγκες...


2 σχόλια:

οι σκιές μιλάν είπε...

Κληρωτή των καιρών αλλά όχι ενστρατωνισμένη... ξέρεις καλύτερα από μένα πόσο brain damage μπορεί να προκαλέσει αυτό στους άλλους.

Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου.

Να 'σαι καλά που τις ανέβασες.

ps. Ο όρος ερωτηματολόγιο του Προύστ είναι μάλλον ανακριβής. Είναι παρμένος απο τα σαββατιατικα Νεα και το "Βιβλιοδρομιο", όπου στη στηλη το "Ερωτηματολογιο του Προυστ" απαντάνε διαφοροι συγγραφεις στις ίδιες ερωτήσεις με μικρές παραλλαγές.
Αυτό γιατί έχω καταλαβει πόσο σου αρέσει να τα ξεκοκκαλίζεις τα πράγματα.
:)

Την καλημέρα μου.

Rodia είπε...

Σύγχιση προκαλεί στους άλλους... τους βραχυκυλώνει!:-Ρ
...το ξέρω από τη μάνα μου που δεν μπορεί να με υποφέρει!
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση περί Προυστ:-)


Metablogging.gr Comments Headline Animator