Τετάρτη 2 Μαΐου 2007

πόσα blogs βλέπω/διαβάζω/επισκέπτομαι & η Ελβίρα


Στην αρχή της μπλογκοκαριέρας μου ήμουν τρελή από χαρά κι έτρεχα από δω κι από κει να βλεπω και να διαβάζω και να σχολιάζω. Σιγά σιγά, ιδίως μετά την εξαφάνιση του μόνιτορ και τη Μεγάλη Εκρηξη που έσπειρε χιλιάδες blogs στην ελληνική μπλογκόσφαιρα, άρχισα να περιορίζω τα τρεχαλητά. Δεν προλάβαινα, όσο καλή διάθεση και να είχα. Σήμερα, έχω περιορίσει πολύ τις κινήσεις μου, αν και το νέο κόλπο που έβαλα στο πισι μου δίνει τεράστια ταχύτητα -σχεδόν 10πλάσια από την παλιά, ε

Ανοίγω το πολύ καμιά 10ριά blogs τη μέρα, διαβάζω λιγότερα από τα μισά -τα υπόλοιπα τα βλέπω διαγωνίως- και επισκέπτομαι τα καινούργια που συναντώ ώστε να τα προσθέσω στη συλλογή μου. «Κάποτε θα τα διαβάσω και αυτά» λέω από μέσα μου, αλλά τα "αυτά" αυξάνονται και πληθύνονται κατά 100άδες καθημερινά, οπότε... η μεν διάθεση πρόθυμη, ο δε χρόνος λειψός!

Σε aggregators δεν μπαίνω συχνά, επειδή μπερδεύομαι εκεί πέρα. Τόσα καινούργια ονόματα πια! Χάνομαι λέμε. Το buzz μου κάνει τη ζωή πιο εύκολη, αλλά και εκεί σαν να λείπει κάτι -μόλις το εντοπίσω θα ενημερώσω.

Τώρα που ήρθε απ' τις Βρυξέλλες η ξαδέρφη μου η Ελβίρα, θα αραιώσω αναγκαστικά τις επισκέψεις για μερικές μέρες και είμαι περίεργη να δω τί θα αλλάξει κατά την απουσία μου -και ΑΝ.

Ευκαιρία να επισκεφτώ χώρους αναλογικούς, να την πάω στο Γκάζι, στη Πλάκα, στου Ψυρρή... κλπ κλπ... Καμιά ιδέα κανείς..?

(άμα δείτε δυο τρελογιαγιούλες να μιλάν σπαστά ελληνογαλλοαγγλικά, εμείς θα είμαστε)

2 σχόλια:

An-Lu είπε...

;-) Μπράβο μαμάν!
Καλά να περάσετε! Η μπλογκόσφαιρα ΜΠΟΡΕΙ να περιμένει, η ζωή όχι!

Rodia είπε...

Ετσι μπράβο μαγισσάκι μου!:-)))
Ο καλός συναγωνισμός φέρνει ωραία αποτελέσματα. Μόλις πέρασα και από το ΣΥΝΚ και είδα και εκεί διάφορα καλούδια.
Α! καιρός είναι να βάλω μεγάλα μπανεράκια και στα δυο σας. Ο Μπούλης έχει πάρει αέρα.:-ΡΡ

Περιττό να σας πω παιδιά ότι σήμερα βγήκα με την Ελβίρα και πήγαμε Πλάκα και Θησείο και Μοναστηράκι και και και και
..και.. μετά από τσίπουρα έχω ιδιαίτερα αυξημένη εγκεφαλική λειτουργία.. χαχαχα


Metablogging.gr Comments Headline Animator