ΠΑΙΞΤΕ ΩΡΕ !!!
Πατειστε το συνδεσμο http://www.elfyourself.com/ και μεταμορφωθειτε σε τσαχπινικα ξωτικα! Μετα τη παρελευση των εορταστικων ημερων, ουδεν λαθος αναγνωριζεται: ο συνδεσμος θα επαναλειτουργησει το επομενο ετος...
Ολα είναι χύμα εδώ μέσα, αντιπροσωπευτικά του χάους.
Ολα ανακατεύονται με χάρη κι ένα μάτι
-στο βάθος βάθος της γαβάθως!- κοιτάζει λαίμαργα.
Τι κοιτάζει; Ισως τον ήλιο, ίσως το σκοτάδι που το καταπίνει,
ποιος ξέρει; Ανάλογα με τη στιγμή και την όρεξη.
Μπορεί να βλέπει εμένα που γράφω, μπορεί να βλέπει και τον αναγνώστη.
Εμένα, δεν με νοιάζει αν το μάτι με κοιτάζει. Εσάς;
Posted by Rodia at 12/18/2007 05:44:00 μ.μ.
6 σχόλια:
Παίξαμε, παίξαμε και διαπιστώσαμε πως η διαφήμιση λειτουργεί καλύτερα όταν σου δίνει κι ένα "τυράκι", όταν σου προσφέρει ένα κάποιο benefit, οταν γίνεται αμφίδρομη.
Τα επόμενα χρόνια όλες οι web διαφημίσεις θα είναι τέτοιες!
Ανεστη, δεν καταλαβαινω.. Αν μπορεις κανε το ψιλα :-) 50ρακια, 20ρακια, 10ρακια, ολα δεκτα!
..ανησυχω μηπως κερδισα κατι και δεν το πηρα χαμπαρι..
Εννοάω πως αυτό το παιχνίδι είναι στην ουσία διαφήμιση. There is no free lunch. Νο?
Οχι οτι είναι κακό, απλά λέω οτι οι παθητικές διαφημίσεις με banners και τα ενοχλητικά ποπαπς δεν λειτουργούν πια.
..otan kapote "profiteva" oti i diafimisi 8a onomastei Morfi Texnis, me koroidevan..
Etsi opws paei, 8a dialegoume poia diafimisi mas aresei, anti gia to proion!!!!
Μα ήδη "το μέσο είναι το μηνυμα" και το προιόν.
Δεν έχεις δει που οι παρουσιαστές δεν άφήνουν τους "καλεσμένους να μιλήσουν"; Διότι ο κόσμος΄καταναλώνει την άποψη του παρουσιαστή πλέον και όχι του "καλεσμένου".
Με τον ίδιο τρόπο το ίδιο το διαφημιστικό είναι η εικόνα του προιόντος, η "προστιθέμενη αξία". Αυτό αγοράζεις (την εικόνα) και όχι τη χρήση του προιόντος.
Μπράβο! έτσι λύνεται μια απορία που είχε αρχίσει να δημιουργείται στο μυαλό μου: «τι του βουλώνει το στόμα η στρίγγλα;» και «αφού τον κάλεσε να μιλήσει τον άνθρωπο, γιατί ολο αυτός μιλάει;» κλπ, κλπ, παρόμοια παραδείγματα. Αρα, η Σοφία κατέχεται από τον παρουσιαστή (θηλυκό ή αρσενικό) πλέον, μεταγγιζόμενη προς αυτόν κατευθείαν από τον σοφό προσκεκλημένο. Οσο σοφότερος ο προσκεκλημένος, τόσο πιο "γλάστρα" γίνεται -παρατηρημένο αυτό.
Σχετικά με τη χρήση της εικόνας του προϊόντος, ενδιαφέρον θα είχε να μπορούσε πράγματι να εφαρμόζεται στη πράξη, δλδ να πλένω τα δόντια μου π.χ. με την εικόνα της οδοντόκρεμας (ΚΑΙ της οδοντόβουρτσας, εννοείται) ή να βάζω μπουγάδα με την εικόνα του απορρυπαντικού.
***η συζήτηση ελπιζω να συνεχιστεί, έτσι ώστε να διευρυνθεί η πλατφόρμα της Σοφίας.
;-)
Δημοσίευση σχολίου