Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

η προσκληση/προκληση της Σταυρουλας

Αγαπητοί φίλοι και συγκάτοικοι της blogoσφαιρας σας στέλνω αυτό το mail ζητώντας την βοήθεια και τη συνεργασία σας στην on line έρευνα, Blogs & Πολιτική, που διεξάγω γύρω από τα blogs.

Λέγομαι Παπαδημητρίου Σταυρούλα και αυτή η έρευνα διεξάγεται στο πλαίσιο της Μεταπτυχιακής Διατριβής μου στο μεταπτυχιακό "Δυνητικές Κοινότητες: Ψυχο-Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις και Τεχνικές Εφαρμογές" του Παντείου Πανεπιστήμιου.

Η έρευνα αυτή απευθύνεται σ' όλους, όσοι διαβάζουν blogs.

Η επιτυχία της έρευνας, λόγω της στενής σχέσης της με το χώρο των blogs, βασίζεται στη συμμετοχή και στην υποστήριξη των ελληνόφωνων bloggers.
Επιθυμώ: τη συμμετοχή σας αλλά, επιπλέον ζητώ τη βοήθειά σας στη διάχυση της πληροφορίας σχετικά με την ύπαρξη και διεξαγωγή αυτής της έρευνας.

Μέσα από τα ιστιολόγιά σας ή με όποιον τρόπο κρίνετε ότι θα μπορούσατε να βοηθήσετε. Ζητάω να γράψετε ένα ποστ σχετικά με τη διεξαγωγή της έρευνας ή να ανεβάσετε ένα από τα banners που υπάρχουν στη σελίδα banner
http://readingblogssurvey.wordpress.com/banners
Για την οικονομία του χώρου και του χρόνου σας ενημερώνω ότι:

1. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά από το blog της έρευνας από όπου και είναι προσβάσιμη:
http://readingblogssurvey.wordpress.com/
2. Το link της έρευνας για τη συμμετοχή σας σ' αυτήν είναι:
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=FN7gm9dfGao7YuStW0Lhcg_3d_3d

Η έρευνα αυτή εξετάζει τη λειτουργία της blogoσφαιρας ως μιας νέας δημόσιας σφαίρας και τα blogs ως χώρου άρθρωσης δημόσιου πολιτικού διαλόγου. Νομίζω ότι τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν γενικότερο ενδιαφέρον αλλά και ειδικό για όσους διατηρούν blogs. Η επιλογή αυτού του θέματος της έρευνας για τα blogs ξεκινάει από το προσωπικό μου ενδιαφέρον και την ανάγκη μου να διερευνήσω την ύπαρξη και το μέγεθος της επιρροής αυτού του μέσου.
Μία και μόνο αναφορά στο ιστολόγιο του καθενός (υπόθεση 2 λεπτών) είναι υπέρ-αρκετή ώστε να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους η πληροφορία ότι επιθυμώ τη βοήθειά τους. Εάν κάποιος το επιθυμεί μπορεί επιπροσθέτως να χρησιμοποιήσει και κάποιο από τα banners / "πρόσκληση συμμετοχής" που έχω δημιουργήσει τα οποία μπορείτε να βρείτε στη σελίδα banners του blog.
Τελειώνοντας θα ήθελα να τονίσω ότι, θεωρώ ότι είναι προς το συμφέρων όλων μας να διεξάγονται τέτοια ερευνητικά προγράμματα από μη κερδοσκοπικούς ανεξάρτητους ακαδημαϊκούς φορείς.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμμετοχή σας και το χρόνο που διαθέσατε!!!

Φιλικά

Παπαδημητρίου Σταυρούλα

________________________
ΣΗΜ.1. παρατηρω οτι η Σταυρουλα καπου μπερδευεται με το χρονο. Τα λεπτα που υπολογιζει για το ανεβασμα ενος ποστ, καθως και για τη συμπληρωση του ερωτηματολογιου, ειναι πολυ λιγα.
ΣΗΜ.2. στο ερωτηματολογιο αναφερονται ως απαντησεις στο ερωτημα "Ποια είναι η σχέση σας με το blogging;" οι μεμονωμενες: "Έχω το δικό μου Blog", "Επισκέπτομαι συχνά blogs", "Επισκέπτομαι σπάνια blogs". Δηλαδη, αν εχω το δικό μου Blog, αποκλειεται να επισκεπτομαι (συχνα ή σπανια) αλλα blogs..?
ΣΗΜ.3. υπαρχουν αλλα δυο ερωτηματα που με μπερδεψαν: τι να απαντησω στο "Πόσα blogs διαβάζετε καθημερινά;" και στο "Σε μια μέση βδομάδα αυτού του έτους για πόσες ώρες διαβάζετε blogs;", τη στιγμη που δεν υπαρχει η δυνητικη απαντηση "αναλογα με το κεφι μου"..? Προσπαθησα παντως να υπολογισω (για τον υπολογισμο αυτο εφαγα πανω απο μιση ωρα!) στο περιπου καποιο χρονο, που αμφιβαλλω ομως αν πλησιαζει τον πραγματικο.
ΣΗΜ.4. υπαρχουν και αλλες παρατηρησεις, αλλα δεν υπεισερχομαι στον τροπο σκεψης της ερευνητριας και στο χρονο που διεθεσε για τη συνταξη του ερωτηματολογιου. Μακαρι να διατηρουσε μπλογκ για καποιο ικανο χρονικο διαστημα πριν αποφασισει να ερευνησει τον τομεα, ισως να ηταν χρησιμο -τουλαχιστον.
ΣΗΜ.5. ουδεμια ευθυνη φερω για την ορθογραφια του κειμενου της προσκλησης.
ΣΗΜ.6. θα περιμενω τα αποτελεσματα με ενδιαφερον. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Σταυρουλα!:-)

5 σχόλια:

Filboid Studge είπε...

ροδιά,
γιατί με ανατριχιάζουν οι "Τεχνικές Εφαρμογές" που αναφέρονται στον τίτλο του μεταπτυχιακού;
Γιατί μού είναι δύσκολο να κατανοήσω "το συμφέρων (sic) όλων μας" εκ της διεξαγωγής "τέτοιων ερευνητικών προγραμμάτων";
Αχ, δύσπιστος και απροσάρμοστος φύσις...
:((

Rodia είπε...

Εμενα να δεις ποσο με ανατριχιαζουν!
..αλλα ειμαι μαζοχα, τι να κανουμε;..

ριξε και μια ματια στη σχετικη συζητηση, στο metablogging

αν δεν ανοιγει ο συνδεσμος, διαλεξε: -->>
http://metablogging.gr/archives/1215#comment-5564

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως ροδιά βοήθησα.
Δεν ξέρω αν και σε τι θα βοηθηθεί η ίδια...
Την καλησπέρα μου.
Σε παρακολουθώ ανελλιπώς έστω χωρίς σχόλια.

Rodia είπε...

~~ Κι εμεις βοηθησαμε syneas, κι εμεις. Τι να κανουμε που γεννηθηκαμε αρωγοι; Διορθωνεται αυτο; :-)
..αυτο το "Σε παρακολουθώ ανελλιπώς" λιγουλακι τρομαχτικο μοιαζει..
(σε αλλες εποχες θα φωναζα "ΜΑΜΑ ΜΟΥ"!!!)

Ανώνυμος είπε...

Και μένα θα με τρόμαζε το ¨σε παρακολουθώ ανελλιπώς¨,αν μου τόλεγε το αφεντικό στη δουλειά μου.
Αν μου τόλεγε ένας άγνωστος φίλος της μπλογκόσφαιρας,θα ένιωθα...όπως ένιωσες κι εσύ!


Metablogging.gr Comments Headline Animator