Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Αγαπητε θειε Οσκαρ, ειμαι καλα και...


...το αυτο επιθυμω δι εσας. Η θεια ειναι καλα; Τα ξαδερφακια μου; Το γατακι και το σκυλακι σας;
Χαρηκα πολυ που με βαλατε στον καταλογο σας* και αυξησατε τη θεαματικοτητα του πτωχου πλην τιμιου ιστολογιου μου. Αν δεν σας εβλεπα στον τρακερ δεν θα χαμπαριαζα καθολου και θα περνουσε απαρατηρητη η ευγενης σας προσπαθεια να προβαλλετε τους μπλογκεραδες της αρεσκειας σας και θα ηταν κριμα.
Με τιμα που με διαβαζετε και σας αρεσω κιολας τοσο πολυ που να θεωρειτε το μπλογκακιον τουτο ικανο να διεκδικησει μια βραβευση. Δυστυχως, οι αρχες μου (σεις μου τις μαθατε, το ξεχνατε!) δεν μου επιτρεπουν να ψηφιζω μπλογκ -ουτε και το δικο μου! Ετσι, θα περιμενω να δω που θα παει το πραγμα. Στις 28 Δεκ. που βγαινουν τα αποτελεσματα θα πεταω κι ετσι θα αργησω λιγουλακι να ενημερωθω περι αυτων. Ειμαι βεβαιη παντως πως ο,τι και να γινει θα με ενημερωσετε, εστω και κατοπιν εορτης.

Ευπειθως αναφερομενη,
η ανεψουλα σας
Ροδια

Υ.Γ.1. εκεινον τον καημενο τον ΠΡΕΖΑ ΤΙΒΙ γιατι τον λετε βωμολοχο; Μια χαρα παιδι ειναι. Αντιθετως, το ΠΡΕΣ-γκρρρρ γραφει τοσες βωμολοχιες που ουτε απεξω δεν περναω πλεον. Μια φορα μπηκα εκει μεσα και φοβηθηκα μη μου εξαγουν τα εσωρουχα λεμε...
Υ.Γ.2. κατα τα λοιπα, πραξτε οπως νομιζετε. Δικο σας ειναι το παιχνιδι. Εμεις παρατηρουμε. Μπορειτε να ψηφισετε ο,τι θελετε και οσες φορες επιθυμειτε, σαν στο σπιτι σας, ελευθερα!
Υ.Γ.3. Σμουτς! σε ολους :-)))

________
* http://blogoscars.blogspot.com/2007/12/1-oscar_08.html
1. OSCAR ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
Οι υποψηφιότητες είναι οι εξής:
Πετεφρής
Press-gr
Ροδιά
Jungle-Report
Δε Μασάμε Ρε
Μιά κλίνη φέρεται εστρωμένη των αφανών (Doctor)

Ολαι αι υποψηφιοτηται (κατα τον θειο Οσκαρ) εδω:
http://blogoscars.blogspot.com/

-->> tags: blogging, παιχνιδι, σατιρα

4 σχόλια:

Zorba the Greek είπε...

"είμαι καλά και το αυτό επιθυμώ δι εσάς".
Αγαπητή μανδάμ, χαίρομαι που διαπιστώνω πως διαβάζετε βιβλία του Φρέντυ Γερμανού. Και εμένα μου αρέσει τα μάλα, γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε..

Rodia είπε...

Αγαπητε Ζορμπα, ετσι εγραφε ο "οδηγος επιστολογραφιας" πολυ πριν γεννηθει ο αγαπημενος μας Φρεντυ, που μας λειπει πολυ...

Rodia είπε...

Αν δεν εχεις το αποσπασμα, νατο! http://www.youtube.com/watch?v=cXNApZ2ALiQ

Zorba the Greek είπε...

Με έπιασες αδιάβαστο. Μπορεί το Σαβουάρ Βιβρ να το διάβασα, τον οδηγό επιστολογραφίας τον αγνοούσα. Ας είναι. Ευχαριστώ πολύ γιά την πληροφορία. :)


Metablogging.gr Comments Headline Animator