Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

ΠΑΙΞΤΕ ΩΡΕ !!!


Πατειστε το συνδεσμο http://www.elfyourself.com/ και μεταμορφωθειτε σε τσαχπινικα ξωτικα! Μετα τη παρελευση των εορταστικων ημερων, ουδεν λαθος αναγνωριζεται: ο συνδεσμος θα επαναλειτουργησει το επομενο ετος...

6 σχόλια:

ανεστης είπε...

Παίξαμε, παίξαμε και διαπιστώσαμε πως η διαφήμιση λειτουργεί καλύτερα όταν σου δίνει κι ένα "τυράκι", όταν σου προσφέρει ένα κάποιο benefit, οταν γίνεται αμφίδρομη.
Τα επόμενα χρόνια όλες οι web διαφημίσεις θα είναι τέτοιες!

Rodia είπε...

Ανεστη, δεν καταλαβαινω.. Αν μπορεις κανε το ψιλα :-) 50ρακια, 20ρακια, 10ρακια, ολα δεκτα!
..ανησυχω μηπως κερδισα κατι και δεν το πηρα χαμπαρι..

ανεστης είπε...

Εννοάω πως αυτό το παιχνίδι είναι στην ουσία διαφήμιση. There is no free lunch. Νο?
Οχι οτι είναι κακό, απλά λέω οτι οι παθητικές διαφημίσεις με banners και τα ενοχλητικά ποπαπς δεν λειτουργούν πια.

Rodia είπε...

..otan kapote "profiteva" oti i diafimisi 8a onomastei Morfi Texnis, me koroidevan..
Etsi opws paei, 8a dialegoume poia diafimisi mas aresei, anti gia to proion!!!!

ανεστης είπε...

Μα ήδη "το μέσο είναι το μηνυμα" και το προιόν.
Δεν έχεις δει που οι παρουσιαστές δεν άφήνουν τους "καλεσμένους να μιλήσουν"; Διότι ο κόσμος΄καταναλώνει την άποψη του παρουσιαστή πλέον και όχι του "καλεσμένου".
Με τον ίδιο τρόπο το ίδιο το διαφημιστικό είναι η εικόνα του προιόντος, η "προστιθέμενη αξία". Αυτό αγοράζεις (την εικόνα) και όχι τη χρήση του προιόντος.

Rodia είπε...

Μπράβο! έτσι λύνεται μια απορία που είχε αρχίσει να δημιουργείται στο μυαλό μου: «τι του βουλώνει το στόμα η στρίγγλα;» και «αφού τον κάλεσε να μιλήσει τον άνθρωπο, γιατί ολο αυτός μιλάει;» κλπ, κλπ, παρόμοια παραδείγματα. Αρα, η Σοφία κατέχεται από τον παρουσιαστή (θηλυκό ή αρσενικό) πλέον, μεταγγιζόμενη προς αυτόν κατευθείαν από τον σοφό προσκεκλημένο. Οσο σοφότερος ο προσκεκλημένος, τόσο πιο "γλάστρα" γίνεται -παρατηρημένο αυτό.

Σχετικά με τη χρήση της εικόνας του προϊόντος, ενδιαφέρον θα είχε να μπορούσε πράγματι να εφαρμόζεται στη πράξη, δλδ να πλένω τα δόντια μου π.χ. με την εικόνα της οδοντόκρεμας (ΚΑΙ της οδοντόβουρτσας, εννοείται) ή να βάζω μπουγάδα με την εικόνα του απορρυπαντικού.

***η συζήτηση ελπιζω να συνεχιστεί, έτσι ώστε να διευρυνθεί η πλατφόρμα της Σοφίας.
;-)


Metablogging.gr Comments Headline Animator