Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

FREE SHOES = παπουτσια χαρισμα


Μου εστειλε η θεια μου ενα ζευγαρακι παπουτσια και ειπα να τα φορεσω τωρα στις γιορτες, αλλα η θεια μου εβαλε ορους ποτε και πως και με τι καλτσες θα φοραω τα παπουτσια αυτα, οποτε της τα επεστρεψα να τα χαρισει αλλου η να τα φορα η ιδια -αμα της κανουν- ομως η θεια μου δεν τα φοραει γιατι της πεφτουν κομματακι στενα και μοναχα τα διαφημιζει -μα τι ωραια παπουτσια που ειναι!- και υπαρχουν μερικοι που τους ειναι αρεστα και τους ταιριαζουν και τα φορανε καλοδεχουμενοι το δωρακι της θειας μου.

Το σκεφτηκα απο διαφορες πλευρες το θεμα και διαπιστωσα οτι, ετσι κι αλλιως, το παπουτσι φυλακιζει, περιοριζει το ποδι και τολμω να συμβουλεψω οποιον εχει κουραγιο να ακουει τη γνωμη μου: Οταν δεν πετυχαινετε να βρισκετε ανετα παπουτσια, να προτιματε καλυτερα να τριγυρνατε ξυπολητοι!

-->> οχι, η θεια μου δεν ειναι τσαγκαρης, απλως διατηρει μια μικρη βιοτεχνια κατασκευης παπουτσιων και τη διαφημιζει με αυτο τον τροπο: χαριζοντας καπου καπου μερικα ζευγαρακια παπουτσια -καποτε και παιδικα παντοφλακια. Ντορος να γινεται.

2 σχόλια:

lazopolis είπε...

Το blogspot παρεμπιπτόντως δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το να περπατάς ξυπόλιτη. Διότι τί να σημαίνει εκείνο το FLAG BLOG πάνω αριστερά;;

Rodia είπε...

Δεν εννοω το blogger με το "ξυπολητη". Διατηρω και σερβερ δια παν ενδεχομενον...
οργανωμενοι ποτε νικημενοι! ;-)


Metablogging.gr Comments Headline Animator