Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2007

- Μπαμπα, γιατι κρυωνω;


- Γιατι κανει κρυο παιδι μου.
- Και γιατι κανει κρυο;
- Γιατι ειναι Χειμωνας παιδι μου.
- Και γιατι ειναι Χειμωνας;
- Επειδη ειναι η σειρα του παιδι μου.
- Τι θα πει "ειναι η σειρα του";
- Θα πει οτι σε λιγο θα ερθει παλι η Ανοιξη παιδι μου.
- Και τι ειναι η Ανοιξη μπαμπα;
- Η Ανοιξη ειναι μια ομορφη εποχη παιδι μου.
- Και τοτε δεν κανει κρυο;
- Οχι παιδι μου.
- Γιατι μπαμπα;
- Γιατι εχει ηλιο παιδι μου.
- Και τι κανει ο ηλιος μπαμπα;
- Ανεβαζει τη θερμοκρασια παιδι μου.
- Α. Και τοτε κανει ζεστη;
- Ναι παιδι μου.
- Και δεν κρυωνουμε την Ανοιξη, ετσι μπαμπα;
- Ετσι παιδι μου.
- Και γιατι να μην ειναι συνεχεια Ανοιξη μπαμπα;
- Γιατι δεν ειναι στο χερι μας παιδι μου.
- Γιατι;
- Επειδη τις εποχες τις κανονιζει το κλιμα παιδι μου.
- Ο Χειμωνας και η Ανοιξη ειναι εποχες;
- Ναι παιδι μου.
- Και το κλιμα τι ειναι μπαμπα;
- Το κλιμα ειναι αυτο που κανονιζει ποτε θα κανει κρυο και ποτε ζεστη.
- Α. Ειναι αυτο που λενε "πολιτικο κλιμα", ετσι;
- Οχι παιδι μου.
- Γιατι οχι;
- Γιατι το πολιτικο κλιμα το κανονιζουμε εμεις.
- Α. Και πως το κανονιζουμε δηλαδη μπαμπα;
- Με την ψηφο μας παιδι μου.
- Και τι ειναι ψηφος μπαμπα;
- Ψηφος ειναι η προτιμηση σε αυτο που ψηφιζουμε παιδι μου.
- Εσυ ψηφισες μπαμπα;
- Ναι παιδι μου.
- Τι ψηφισες μπαμπα;
- Η ψηφος ειναι μυστικη παιδι μου.
- Δεν μπορεις να μου πεις μπαμπα;
- Οχι παιδι μου.
- Α. Ποτε θα ψηφισω μπαμπα;
- Οταν μεγαλωσεις παιδι μου.
- Και τι θα ψηφισω μπαμπα;
- Ο,τι θελεις παιδι μου.
- Οταν μεγαλωσω θα κανω ο,τι θελω μπαμπα;
- Ναι παιδι μου.
- Θα γινω δυνατος μπαμπα;
- Ναι παιδι μου.
- Και θα μπορω να δερνω μπαμπα;
- Οχι παιδι μου.
- Γιατι μπαμπα;
- Γιατι δεν ειναι καλο να δερνουμε παιδι μου.
- Κι αμα με δερνουνε μπαμπα;
- Ε, τοτε θα κανεις μηνυση σε αυτους που σε δερνουν παιδι μου.
- Και πρεπει να με δειρουν πρωτα και υστερα να κανω μηνυση;
- Ναι παιδι μου.
- Δεν υπαρχει αλλος τροπος μπαμπα;
- Υπαρχει παιδι μου.
- Πες μου μπαμπα!
- Να μη δερνει κανεις παιδι μου.


______________
Κατά τη διάρκεια εξέτασης μάρτυρα ο κατηγορούμενος δικηγόρος επανέλαβε την άποψη του ότι δεν έγινε ολοκάυτωμα -εστάλησαν στη Μαδαγασκάρη οι διωχθέντες Εβραίοι, όπως υποστηρίζει- και τόνισε ότι αυτό στην Ελλάδα δεν είναι ποινικό αδίκημα. «Να βγάλετε νόμο όπως στη Γερμανία -είπε- που όποιος το αρνείται τιμωρείται».
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=854432
03/12/07
---------------
Οι κατηγορούμενοι υπεύθυνοι της εφημερίδας σε δελτιο τύπου που μοίρασαν στο δικαστήριο χαρακτηρίζουν την κατηγορία που τους έχει απαγγελθεί ως «έγκλημα γνώμης» και τονίζουν ότι αν ποινικοποιηθεί η εκφορά γνώμης, θα δημιουργηθεί «ένα δικαστικό πλέγμα λογοκρισίας» που θα μπορεί να χρησιμοποιείται εναντίον οποιουδήποτε.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=854707
04/12/07
---------------
http://xasodikis.blogspot.com/2007/12/blog-post_06.html
06 Δεκέμβριος 2007
Πλευρίτιδα
---------------
http://www.antinazi.gr/mainframe.htm
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΝΑΖΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ
Η ΑΘΗΝΑ ΤΟΥ 2007 ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΤΟΥ 1933

5 σχόλια:

KitsosMitsos είπε...

Διδακτικότατο.

ninemos είπε...

Lol!!! ΑΛήθεια με ποιο ταξιδιωτικό πρακτορείο πήγαν στη Μαδαγασκάρη? Πως και δεν έστειλαν κανένα καρτ-ποσταλ? Ελεύθερη εκφορά γνώμης: Από τα αναγκαία καλά κακά (κατά περίπτωση κακά, όπως στη συγκεκριμμένη) της δημοκρατίας.

Φιλαλήθης είπε...

Ευχαριστώ!

virginia Diakaki είπε...

apisteytos dialogos!!!!

Zaphod είπε...

Αστα ρε μικρε, καλύτερα να μην μεγαλώσεις....ευτυχισμένη ηλικία!


Metablogging.gr Comments Headline Animator