Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2007

άντε να σφίγγουν οι Πόλοι λέμε...



Ντρέπομαι να ανοίγω τιβί μη και πετύχω κάνα αδιάβαστο δημοσιογράφο να πολλαπλασιάζει πόλους. Φοβάμαι μη και τρακάρω πάνω σε κάνα πανεπιστημιακό που ζοχαδιάζεται με την αλλαγή του ονόματός του από κάτι σαχλάκηδες που κάνουν πλάκα στο διαδίκτυο. Και σιγά τον πανεπιστημιακό λέμε που δεν καταλαβαίνει γρυ από ίντερνετ και ανακάλυψε τώρα τη πυρίτιδα και αντί να εξηγήσει στο κόσμο πώς λειτουργεί το σύστημα και να περιφρουρήσει την ελευθερία της διαδικτυακής έκφρασης με χιούμορ και ελαφράδα, το ρίχνει στη παρεξήγα και απειλεί και στέλνει διευκρινιστικές επιστολές και διαψεύδει και και και... Μέχρι που τον πήραν στο ψιλό και σιγά τα ωά λέμε. Γνωστά τερτίπια αυτά στο διαδίκτυο, αλλά καταπίνονται αμάσητες οι φόλες από τους αδαείς και όποιον πάρει ο Πόλος! Η σοβαρότητα δεν μετριέται με το βάρος ούτε με το γραβάτωμα, μετριέται με το θάρρος και την τόλμη και την ευστροφία. Οχι την ευστροφία να κατασκευάζουμε σενάρια κατασκοπείας, αλλά την άμεση αντίδραση του νου να ξεφεύγει από τις παγίδες. Αμα πατάς βρε κύριε τη μπανανόφλουδα, δέξου ότι χρειάζεσαι γυαλιά για να τη βλέπεις την επόμενη φορά που θα σου τύχει και όχι να λες «φταίει η μπανανόφλουδα» ή «φταίει αυτός που έφαγε τη μπανάνα και πέταξε τα φλούδια». Μεγάλο παιδί εισαι να καταλάβεις ότι φταίς κι εσύ που δεν την είδες και αντί να τη πατήσεις να τη μαζέψεις. Αμα γίνεις αρχηγός, τέτοια θα λες στα διεθνή φόρα; Ο,τι σου πετάνε, θα το χάβεις; Αντε πια και το καταντήσαμε νηπιαγωγείο και όλο «κυρία αυτός φταίει» και «κυρία εγώ δεν έκανα τίποτα» λες και είμαι δασκάλα και ακούω όλα τα παραπονιάρικα να μου κλαίγονται. Αντε μη πάρω καμιά βίτσα να κάνω μπλε μαρέν όλους τους πόλους να μην έχει κανείς παράπονο!!! Ακούω και κάτι σοφές φωνές να μιλούν, αλλά φαίνεται πως μόνο τα δικά μου αυτάκια συλλαμβάνουν αυτές τις συχνότητες. Αντε πια, χτύπησε το κουδούνι, το διάλλειμμα τελείωσε, τα ποδαράκια να τρέχουν, τα θρανία περιμένουν, όποιοι έχουν κολλήσει ίωση να πάρουν ασπιρίνη και όποιοι κλάψαν να φυσήξουν τη μύτη τους. Δε θα το κάνετε το νηπιαγωγείο μου μπουρδέλο λέμε! Πολόπαιδα! ΑΜΑΝ ΠΙΑ!

___________________
ΣΗΜ. το κείμενο είναι σατιρικό και δεν δέχομαι μηνύσεις και άλλες αηδίες. οκ..? ΟΥΦΦΦΦΦ τα έγραψα και ξεθύμανα λέμε. :-) σμουτς!

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Καλημέρα Ροδια….ολική επαναφορά στην μπλογκόσφαιρα.

Σας περιμένω και από το νέο μου «σπίτι»
Σατυρικό ξεσατυρικό το κείμενό σου είναι πολύ καλό ΑΡΑ επιβάλλει και μηνύσεις!

(ο Δύων Ανατέλλων)

Jim.Hellas είπε...

εγω σερνομαι με την απορια μου... Γιατι τετοιο ζορι αν τον λεγανε Τουρκογλου και γιατι τετοιο μενος απο πλευρας του Βενιζελου που βγηκε στην φορα αυτο το hoax?

Ειλικρινα δεν μπορω να το καταλάβω... Λαικισμός μου μυρίζει!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Έλα μου ντε. Πόσους πόλυος έχεις πια ένας μαγνήτης ή ένα μαγνητικό πεδίο; Δε μου λες, ισχύει ο νόμος της παγκόμιας έλξης στο ΠΑΣΟΚ; Ελκύει τα πάντα γύρω το ογκοδέστερο αντικείμενο; Λες το ρόλο του Δία ή του Κρόνου να τον παίζει ο Βενιζέλος;

Ανώνυμος είπε...

Το θέμα είναι ότι με τους πόλους,το ΠΑΣΟΚ το σοσιαλισμό θα τον έχει στο ΄σιγμα του τίτλου του και μόνο.
Όσο για το ¨Τούρκογλου¨ jim.hellas,δικαιολογώ την οργή του Βενιζέλου.
Για φαντάσου-λέμε τώρα- να λέγαν στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ ότι το Γιωργάκη δεν τον λένε Παπανδρέου,αλλά ¨Αμερικάνογλου¨.
Θα ήμαουν περίεργος να μάθω τις αντιδράσεις του Γιώργου.Εσύ;

Rodia είπε...

~~ Καλωσόρισες Γιώργο:-) ξανά, στη παλιά σου φωλιά!
Πέρασα και είδα και θα παρουσιάσω το χώρο σου, αλλά έχεις τα σχόλια κλειστά..:-((
Μερσί για τη πρόσκληση μηνυτών:-Ρ θα μου φέρνεις καπνό στη ψειρού..?

~~ Τζίμμυ, έλα μου ντε! σκέψου να ήταν μπλόγγερ.. καρδιακή προσβολή θά 'χε πάθει με τόσα τρολ που κυκλοφορούν λέμε...
:-) σμουτς!

~~ Δείμε μου, ε, δεν σπούδασε δάσκαλος ο άνθρωπος.. πού να ξέρει ο καημένος...
:-) χαχαχα

~~ syneas, μπα, δεν πιστεύω ότι δεν έχει χιούμορ ο άνθρωπος. Πώς αλλιώς θα ανεχόταν το Μπέννυ τόσα χρόνια..?
(και τον Κίμωνα βεβαίως βεβαίως)
:-) χικ!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Nαι, κορόιδευε, αλλά ο ένας πόλος δήλωσε θυμωμένος που κοιτάει ίχνη και διευθύνσεις. Έτσι λοιπόν και προσβάλεις την τιμή και την υπόληψή του, μπορεί να μας βρει και κανένα κακό. Ωραιο;


Metablogging.gr Comments Headline Animator