Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

ΠΑΓΚόΣΜΙΑ ΠΡΩΤΙά



Αποκτήσαμε την πρώτη

Κυβέρνηση PYREX

Να δούμε αν η αντιπολίτευση

θα είναι TEFAL



______________________
ΣΗΜ.1. είμαι περίεργη να μάθω πόσο καιρό πριν τις εκλογές μαγειρευόντουσαν οι Τελευταίες εξελίξεις... από την ομάδα των Σεφ_περί_τον_κ. Βενιζέλο. Η αίσθησή μου είναι ότι η συνταγή είναι παλιά και είχε γραφτεί ήδη, λίγο (ή περισσότερο) καιρό πριν να προτείνει ο κ. Σημίτης τον κ. Γιώργο Παπανδρέου για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ.
ΣΗΜ.2. είμαι περίεργη πώς γίνεται να μένει ένα μυστικό κρυφό, τη στιγμή που δεν φαίνεται να είναι καθόλου μυστικό. Αυτό ακριβώς με βεβαιώνει για την ακαταλληλότητα του Γ.Π. Πώς μπορεί να διεκδικεί τη πρωθυπουργία, όταν δεν καταλαβαίνει τι συμβαίνει γύρω του;
ΣΗΜ.2.α. απαραίτητη διευκρίνιση: ο Κ.Κ. φαίνεται ότι δεν διεκδικεί ο ίδιος τη πρωθυπουργία, αλλά σέρνεται σε αυτήν.
ΣΗΜ.3. είμαι περίεργη αν το ΠΑΣΟΚ θα διατηρήσει το ίδιο χρώμα ή θα του ρίξει λίγο γαλάζιο μέσα -να γίνει προς τυρκουάζ- ή θα το γκριζάρει ελαφρώς -προς πρασινοσταχτί.
ΣΗΜ.4. πολύ περίεργη είμαι, ε;

-->>αν δεν ανοίγει ο σύνδεσμος, διαλέξτε:
http://evenizelos.blogspot.com/2007/09/blog-post.html

2 σχόλια:

Rizobreaker είπε...

Εγώ πάλι δεν είμαι καθόλου περίεργος να μάθω τι γίνεται στα ενδότερα του ΠΑΣΟΚ!! Είμαι καλά ή έπαθα τπτ??

Unknown είπε...

Είσαι είσαι....


Metablogging.gr Comments Headline Animator