Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2007

Rodia's blog manufacture



Είπα να ενημερώσω για το εργαστήριο κατασκευής blogs που ίδρυσα το Νοέμβρη του 2005 και έκτοτε ενισχύω σταθερά. Δύσκολα αρνούμαι μια πρόσκληση συμμετοχής, παρ' όλ' αυτά προσπαθώ να στηρίζω όσο γίνεται την παρουσία μου στα φιλικά στέκια προβληματισμού και μοιράσματος της κοινής αγωνίας μας για ένα καλύτερο κόσμο. Τοποθέτησα λοιπόν εδώ πέρα τα blogoπαιδάκια μου σαν στρατιωτάκια, κατά σειρά παραγωγής:


1. Ατομικά ενεργά:

PICTURES3000 (Με αυτό μπήκα στο μπλογκοχώρι)

Painting my Soul (αυτό είναι το αμέσως επόμενο)

blogometro-Rodia's stories (κάπου να βάλω και τα γραφτά μου)

κάπου έπρεπε και να ουρλιάζω!

taparaponasas stoMIXER (άμεσος απόγονος του ΝΑΤΟ και του ΟΗΕ)

taparaponaSTOP -->> MONO MIXER (Rodia Mixer) (άμεσος απόγονος του ΝΑΤΟ, του ΟΗΕ και του MIXER με τα παραπονα)

autox8on (το κρυφό μου καμάρι)

Andreas Latzko (είμαι αργή στη μετάφραση, αλλά πρόκειται για ενδιαφέροντα κείμενα)

Otikatsi (otikatsi) νέο!

2. Ατομικά παλιά αλλά ενδιαφέροντα:

taparaponasas stonOHE (καταγγελίες, σκέψεις, φιλοσοφίες, κλπ)
taparaponasas stoNATO (το παιδί του ΟΗΕ)


3. Ομαδικά που ξεκίνησα:

3.α. 28 Days In February 2007 (Προλαβαίνετε να γραφτείτε) νέο!

3.β. BlogOPERA (Ενεργό, αλλά σέρνεται)

3.γ. 28 days in February 2006 (Παλιό αλλά καλό)


4. Ομαδικά όπου συμμετέχω:

trick questions (Το ευρηματικό)

Σωκράτης - Κώνειο: 0-1 (Μοιάζει κοιμισμένο, αλλά θα ξυπνήσει)

ΠΡΟΒΟΣΚΙΔΑ (Εχει πέσει σε λήθαργο)

Ανώνυμοι Μελαγχολικοί (Η παρεΐτσα)

lifexperiment (Καταγγελτικό - ενημερωτικό)

για την εκπαίδευση, την Παιδεία και άλλα συναφή (Συζητήσεις)

e-saloni (Πάρε - δώσε - διάφορα)

σκέψεις ανέργων (Ενημέρωση)

Φιλοξενείο (Εκθετήριο) νέο!

ΟΙ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΚΑΦΕΛΛΟΙ (Καταγγελίες σκληρές) νέο!

Ελληνικό Metablogging (Παρατήρηση - ενημέρωση) νέο!



Μετρήσατε 23..? Σωστά! Αν έλεγα πως έχω και 2-3 ακόμα που είναι κλειδωμένα, πώς θα σας φαινόταν; Μπα, τι 2-3... έχω άλλα 4 μονάχα!!! Αν ξέχασα κάποιο, παρακαλώ να μου το θυμήσετε...

16 σχόλια:

THE_RETURN είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!

pølsemannen είπε...

Ντήαρ Ροδιά,

Αδυνατώ να παρακολουθήσω την πολυσχιδή σας δραστηριότητα, μιλάμε έχω χάσει τη μπάλα...

Μα πώς τα καφέρνουτε επιτέλους;;

Πάρτε λοιπόν μία αφιέρωσιν το τράγουδον "How do you do" των Roxette εις ένδειξιν σεβασμού (Δώστε βάση στις στίχοι του ρεφραίν). Τράγουδον ηδού πήρα

ONOMATODOSIA είπε...

και το παιζω κι εγω βλοκερ,με ενα μονο βλοκ *της κακιας ωρας*...

καλα,πως δε μπερδευεσαι;

Rodia είπε...

κ. σουηδοδανέζικο λουκάνικο, μερσί για το αφιέρωμα:-)

Η σχιζοειδής μου προσωπικότητα περιορίζεται σε ένα νικ νέημ, κι έτσι δεν μπερδεύομαι. Αυτό είναι το μυστικό: να υπάρχει μόνο μια σταθερά!

Αν έχετε προσέξει παιδιά, έχω αραιώσει πολύύύύύ τα ποσταρίσματα...

..τώρα το παίζω ποντκάστερ παλεύοντας με τα ηχητικά κύματα..

:-))

So_Far είπε...

Αν ο άνθρωπος είναι παραγωγικός και δημιουργικός... εμείς χάνουμε τη μπάλα ( όπως λέει και το σχόλιο Νο 2, by polsemannen ).
Την καλημέρα μου και πάντα τέτοια, αν και μεταξύ μας λόγω αριστερών πεποιθήσεων προτιμώ το ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΝΑΤΟ... πού ξέρεις μπορεί να ακούσουν και κάτι τα γεράκια..

An-Lu είπε...

Δεν πιάνεσαι!!!!!







Με τίποτα!!!!





Καλημερούδια!

Helix Nebulae είπε...

Ιμπεριαλίστρια και αποικιοκράτισσα! :-ΡΡΡΡ

Ανώνυμος είπε...

E πως να σε παρακολουθήσομαι και μεις οι φανατικοί πλην πολυάσχολοι (τρόπον τινα)αναγνώστες σου?

enteka είπε...

το κάτι άλλο είσαι!

:)

Χαρτοπόντικας είπε...

Σκέφτομαι να φτιάξω ένα aggregator για τα blogs σου μόνο για να σε βάλω να μαλώνεις με τον εαυτό σου για το ποιο είναι το πιο δημοφιλές
;)

Katerina ante portas είπε...

Nα τα εκατοστήσετε αγαπητή μας φίλη και τα παράπονά μας σε video έύχομαι!

alienlover είπε...

ουάου......!!!

Alkyoni είπε...

Ροδιά σήμερα έμαθα για την άννα...γράψε κάτι αν θες
Η κορνηλία του παθφάιντερ είμαι

Jane E. είπε...

Ούτε συλλογή γραμματοσήμων τόσο πλούσια :))

Suspect είπε...

τα καταφερνεις ολα ?

σε θαυμαζω!!!!

a.c. είπε...

Πολυθεσίτης!!!

Πως τα καταφέρνεις;;

Μπράβο.


Metablogging.gr Comments Headline Animator