Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2007

Bye bye Billy..!!!


Γράφω εν θερμώ λέμε και μη παρεξηγήσει κανείς, έτσι; Αλλά είμαι σίγουρη πως έχω δίκιο, με τρώει το δίκιο δλδ...

Κάθησα και υπολόγισα -όχι με λεπτομέρειες, αλλά στο περίπου- τι έχω ξοδέψει σε χρήμα και σε εργασιακές ώρες για την αφεντιά του, τον αφέντη όλων μας, τον άγνωστο σε μένα προσωπικά αλλά πασίγνωστο διεθνώς κ. Bill Gates, από το 1989 που ασχολούμαι μαζί του. Ούτε σώγαμπρο να τον είχα! Λιγότερο θα μου κόστιζε! Ακόμα και κατάκοιτος με αποκλειστική νοσοκόμα -λέμε τώρα...

Πήδηξα, αναβαθμίστηκα δλδ, πρώτα πρώτα με προγραμματάκια και προγραμματάρες, όπως τα windows και όλα σχεδόν τα περιφερειακά τους και τα συμβατά τους. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να προμηθευτώ τα εργαλεία της Apple, παρόλο το ωραιότατο μηλαράκι που φιγουράριζω πάνω σε όλα σχεδόν τα παρμπρίζ της εποχής, επειδή το γραφείο μου δεν ήταν μονοδιάστατα προσανατολισμένο στα αρχιτεκτονικά έργα και οι πολιτικοί μηχανικοί επέμεναν σταθερά προς τη μεριά του Bill, έτσι υποχώρησα -τί ήξερα παραπάνω δλδ από το ότι η Apple είχε τελειότερα αποτελέσματα στο αρχιτεκτονικό κομμάτι; Ηταν και πολύύύύύ ακριβότερο το πακέτο της, οπότε, υπέκυψα σχεδόν ασυζητητί. Και έπαιξα όμορφα με τα εργαλειάκια του φίλτατου Bill.

Ελα όμως που κάθε τρεις και λίγο βγαίναν στην αγορά καινούργια κολπάκια -τα περιφερειακά και άλλα- και τα ψώνιζα και αυτά μην υστερήσω σε πρόοδο και αναβάθμιση -λέμε τώρα... Πήρα και μερικά σπασμένα, αλλά όλο προβλήματα ήταν οπότε μόλις τα μάθαιναν οι εργαζόμενοι τα αντικαθιστούσα με τα καινούργια, αλλά μόλις πέρναγε λίγος καιρός, άντε πάλι φτου κι απ' την αρχή, σαν το παιχνίδι με την κολοκυθιά ένα πράγμα.

Τώρα όμως έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Καιρός ήταν! Εδώ και 2-3 χρόνια λέω να μεταπηδήσω στα εργαλεία Linux και ήγγικεν η ώρα να το κάνω πραγματικότητα. Στο Bill αφιέρωσα τα καλύτερά μου χρόνια και δεν έχω καμιά απαίτηση να το θυμάται αυτό, δεν κάνω σαν υστερική γυναικούλα, όχι, δεν θα ζητήσω αποζημίωση. Ομως, σε καμιά περίπτωση, και κανείς δε μπορεί να μου απαγορέψει να υπολογίσω τα έξοδα -οικονομικά, συναισθηματικά, χρονικά- που έκανα για χατήρι του. Εχει ωραία μάτια τουλάχιστον; Για να πω "χαλάλι σου βρε Bill, έπαιξα κι έχασα"... όχι για τπτ άλλο...

Τώρα λοιπόν, πριν αρχίσει το μυαλό μου να ρατάρει -μαθαίνω γρήγορα ακόμα!- αποφάσισα να στρωθώ να μάθω τα περί του κ. Linux. Αυτουνού με το πινγκουϊνάκι! Από το να πηγαίνω στα καφενεία να λύνω σταυρόλεξα ως συνεπής αδέκαρη συνταξιούχος, καλύτερα να μάθω και κάτι χρήσιμο. Ανέκαθεν απεχθανόμουν τους (ηθελημένα) αγράμματους και περιθωριοποιημένους ανθρώπους.

Παρακαλώ, όποιον μπορεί να με συνδράμει στην προσπάθειά μου, να το δηλώσει εδώ πέρα και ευχαριστώ από τώρα:-))) για την καλή του διάθεση να απαντά στα ερωτήματά μου. Μαθαίνω, είπαμε, αλλά με το δικό μου τρόπο, μου είναι δύσκολο να αφομοιώνω γνώση όταν δεν είμαι έτοιμη να την αποκτήσω... βήμα βήμα δλδ και ίδωμεν!

5 σχόλια:

Mumm είπε...

Καλά του έκανες του Μπίλ αυτός όμως το ξέρει?? Δυστηχώς είμαστε όλοι θύματα όλων αυτών που το IQ τους ξεπερνάει το 160!!!!

Rodia είπε...

Λες..?
Γιατί επιμένω ότι μας δυναστεύουν οι βλάκες που αναδεικνύουν τους -κάθε τύπου- εξουσιαστές..?

..με θίγεις αγαπητή Τόνια.. :-))

Rodia είπε...

..ασχέτως IQ λέμε.. εξουσιαστές υπάρχουν και με IQ ραδικιού βλέπεις!

Mumm είπε...

Αυτό είναι το χειρότερο μιλάμε ότι με πιάνουν απίστευτες υπαρξιακές κρίσεις όταν βλέπω ανθρώπους που δεν υπάρχουν στο χαρτί της γειτονιάς τους αλλά το κατάλληλο τιμινγκ η συγκιρία και το ρουσφετι τους έκανε μεγάλους και τρανους αλλά πιστεύω ότι τη σήμερον ημέρα έχει ελαχιστοποιηθεί η κατάσταση αυτή γιναμε πολλοι με λόγο και καταλάβανε ότι πρέπει να πατήσουνε φρένο ίσως φταίει και η ένταξη μας στην ΕΟΚ τωρα ξερεις ότι μας βλεπουνε κιόλας .. νεοί χωρίς εφόδια και εξυπνάδα δεν πάνε μπροστά

adaeus είπε...

Δεν είναι καθόλου τυχαίος ο Bill, ούτε o Linus Torvald (linux), ούτε o Steve Jobs (apple) και άλλοι πολλοί.
Κανείς δεν δυναστεύει κανέναν. Η ζωή μας έγινε πιο εύκολη μ'αυτούς.
Καλά ξεμπερδέματα με το linux. ;)


Metablogging.gr Comments Headline Animator