Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2007

5 πράγματα που ΔΕΝ ξέρετε για μένα



Η κόρη μου η γοργόνα, η An-Lu, μου έστειλε μια πρόσκληση να αναφερθώ σε "5 πράγματα που ΔΕΝ ξέρετε για μένα" και λέω να σχολιάσω εδώ πέρα το φαινόμενο που παρατηρείται τον τελευταίο καιρό με ομαδικές εμφανίσεις bloggers, ομαδικά εκθετήρια, πασαρέλες, προσπάθειες (πετυχημένες ή όχι) από κοινού συγγραφής, κλπ κλπ

Θα προτιμούσα βέβαια, αν έχει κάποιος απορίες για μένα να με ρωτήσει απευθείας ό,τι θέλει και να απαντήσω ό,τι θέλω(!!!) αλλά, μια και άλλος έθεσε τους όρους αυτού του παιχνιδιού και γαργαλίζομαι να το παίξω(!!!) εκθέτω τα 5 δικά μου πραγματάκια:

1. Είμαι καρπός ενός τρομερού Ερωτα, που τάραξε τα νερά της εποχής, κάτι σαν τσουνάμι διαρκείας, μια και κράτησε μια ολόκληρη ζωή -σπάνιο, αλλά πραγματικό.

2. Μόλις σαράντισα (έγινα 40 μερών) στο χωριό, με έφτυσε μέσα στο μωρουδίστικο στοματάκι μου η Γκατζίνα, μια αιωνόβια γριά, για να "πάρω τα χρόνια της" -έτσι ήταν το έθιμο- και η νεαρότατη μάνα μου κατατρόμαξε και με έπλενε με τις ώρες. Ο.. εμβολιασμός μάλλον πέτυχε, κατάφερα να επιζήσω σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

3. Πρωτοκάπνισα στα 27 μου, αν και φανατική αντικαπνίστρια, για να ενταχτώ στην ατμόσφαιρα των τότε εργασιακών χώρων που θύμιζαν καπνιστήρια -με το ζόρι διέκρινες το απέναντι γραφείο πίσω από πυκνά σύννεφα καπνού.

4. Αγόρασα πακέτο στα 30 μου, για να ανταποδίδω κάπου κάπου τα κεράσματα. Εκτοτε, καπνίζω από συνήθεια με μικρά διαλλείμματα... κατάπαυσης του πυρός -περίοδοι εγκυμοσύνης και θηλασμού, κλπ.

5. Η σεξουαλική μου ζωή ξεκίνησε με ένα βιασμό -ίσως να έχει λήξει κιόλας με τον ίδιο τρόπο. Ενδιαμέσως, δεν υπήρξα ποτέ θύμα.

Μετά την αποκαλυπτική πεντάδα, δεν προσκαλώ κανένα διαδικτυακό μου φιλαράκι να κάνει το ίδιο, η πυραμίδα θα είχε νόημα αν γινόταν πιο συστηματικά, άλλωστε δεν είμαι περίεργη να μαθαίνω πράγματα για τους άλλους πέρα από αυτά που εκείνοι θέλουν να μου λέν. Επίσης, από ποιο ν' αρχίσω; Μόνο στο ψηφείο Α υπάρχουν πάνω από 5 νοματαίοι... Θα παρεξηγηθώ λέμε...

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ, ΑΣ ΠΑΙΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ

Η πρόσκληση ισχύει για κάθε συν-μπλόγγερ, του οποίου το σύνδεσμο έχω καταχωρήσει στο πλάι -αν βρίσκει ενδιαφέρον το πείραμα.

7 σχόλια:

An-Lu είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω maman! Σουρρεαλιστική ως όφειλες!
Στο φτύσιμο της μπάμπως προφανως οφείλονται και άλλες χάρες σου!

Μικρός Πρίγκιπας είπε...

Ροδούλα είσαι αυτή που φαίνεται μέσα από αυτά που γράφεις και όποιος θέλει ας το δει.

Rodia είπε...

Πριγκηπούλη μου, προσπαθώ να με πλησιάζω με αυτά που γράφω ξέρεις.. αλλά αυτό νομίζω ότι κάνουμε όλοι εδώ μέσα, ακόμα και όταν ασχολούμαστε με τους "άλλους"

:-)

Γοργονοκορούλα, το γαζώνεις καλά το γαλλικό ή έμεινες στο maman..? Κρίμα να μη βρω μια μπαμπόγρια να σε φτύσει και σένα!:-ΡΡΡΡ

:-)

Μικρός Πρίγκιπας είπε...

Κάποιοι εδώ μέσα Ροδούλα προσπαθούν να κάνουν ότι κάνουν κι εκεί έξω.Να πουλήσουν "μούρη".

An-Lu είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
An-Lu είπε...

Μανουλίτoς προχωράω-προχωράω στο γαλλικόν! Όποτε δεήσουμε να βάλουμε και ψηφιακή εδώ στην άκρη του πολιτισμού, θα βλέπω και περισσότερα γαλλόφωνα κανάλια ;-)

Κωστής Γκορτζής είπε...

Η Ροδέα έχει τα ωραιότερα λουλούδια και τον πιό πολύσπορο καρπό!
Ένα ρόδο εύοσμον για σάς (ακόμα ανθίζει!) :)


Metablogging.gr Comments Headline Animator