Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007

ερώτηση προς EUROBANK




κ.κ. της EUROBANK,

Ενας άνθρωπος που τον νοιάζομαι, επειδή είναι ασθενής με χρόνια πάθηση, είχε πριν από 6-7 χρόνια μια κάρτα της Τράπεζάς σας. Αυτή την κάρτα τη χρησιμοποίησε ΜΙΑ φορά για μια αγορά ενός βιβλίου αξίας 6.000 δρχ. και πλήρωσε την κάρτα, την εξόφλησε.

Τον επόμενο χρόνο, έλαβε ειδοποίηση να πληρώσει για την κάρτα, ενώ δεν την είχε χρησιμοποιήσει καθόλου. Τον συνόδεψα και πήγαμε σε υποκατάστημα της Τράπεζάς σας, όπου ανέφερε στον υπάλληλο την επιθυμία του να μην έχει πλέον κάρτα, ο υπάλληλος του είπε ότι να μην ανησυχεί και η κάρτα θα καταργηθεί. Πλήρωσε τότε ένα ποσό γύρω στα 30Ε και φύγαμε ήσυχοι.

Μετά από δυο χρόνια περίπου, ξαναέλαβε λογαριασμό για κάρτα που -υποτίθεται- είχε καταργηθεί. Βγήκε από το νοσοκομείο επιτούτου και τον συνόδεψα ξανά στο υποκατάστημα της τράπεζάς σας, να δούμε τι συμβαίνει. Του είπε ο υπάλληλος να πληρώσει το ποσό του λογαριασμού, το ίδιο με το προηγούμενο περίπου, πήρε την κάρτα και την κατέστρεψε μπροστά μας και φύγαμε πιο ήσυχοι από την προηγούμενη φορά.

Πριν λίγες μέρες, ο άνθρωπος ξαναέλαβε ειδοποίηση από την Τράπεζά σας να πληρώσει ένα παρόμοιο ποσό.

Το ερώτημά μου είναι: ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ αυτός ο άνθρωπος, ο οποίος ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΡΤΑ -οπότε, φυσικά ΔΕΝ τη χρησιμοποιεί, μια και ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ από τον υπάλληλο του υποκαταστήματος της Τράπεζάς σας.. μη τα ξαναγράφω.. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ λοιπόν, ώστε να πάψετε να τον ΕΝΟΧΛΕΙΤΕ..???..


----------------
ΣΗΜ. Αν δεν απαντήσει η EUROBANK, παρακαλώ ας απαντήσει κάποιος που να έχει παρόμοια εμπειρία, και τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ προκαταβολικά!:-)




20 σχόλια:

Rodia είπε...

Σημειώνω επισης ότι ο άνθρωπος αυτός ΔΕΝ έχει περιουσιακά στοιχεία, οι λίγοι συγγενείς του είναι υπερήλικες και θα τους συμβουλέψω να αποποιηθούν τη κληρονομιά -ΑΝ ζήσουν περισσότερο από αυτόν- οπότε, ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ 30 ΕΥΡΩ ΣΑΣ.

Ενα ερώτημα ακόμα: ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ Η ΗΡΕΜΙΑ ΕΝΟΣ ΑΡΡΩΣΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ..???..

30 ευρώ το χρόνο μάλλον...

phivos είπε...

Ξέρω ότι δεν μπορεί να σού διαφεύγει, δεν βγήκες σήμερα στην ζωή, επαγγελματική και μη. Ξέρω ότι γράφεις από αγανάκτηση. Αλλά να, με κούρδισες σ'ένα θέμα που μού ανάβει τα λαμπάκια. Το θεριό! Και πως να το αντιμετωπίζουμε!

Mόνο με συστημένη επιστολή είσαι εξασφαλισμένος. Το, είπα στον υπάληλο κι έχω εμπιστοσύνη ότι αυτός θα το κάνει...

Συστημένη με απόδειξη και είσαι πλήρως καλυμένος/η. Και είναι υποχρεωμένοι να σού επιστρέψουν ό,τι επιπλέον σού έχουν κρατήσει.
Τώρα, έχεις απέναντί τους, καμιά απόδειξη ότι έγιναν αυτά που λές;

Μην ξεχνάς, είναι σύστημα σ'όλες αυτές τις επιχειρήσεις, τράπεζες, πιστωτικές κλπ, να τραινάρουν τα πράγματα για να σε χρεώνουν, αφού στην πραγματικότητα, αυτό είναι αυτό που πουλάνε: (υποτιθέμενες) υπηρεσίες!

Μαθαίνουμε τα κόλπα του θεριού για να φυλαγόμαστε και να το δαμάζουμε!

phivos είπε...

καλυμμένος

Rodia είπε...

Ευχαριστώ Φοίβε που συμπάσχεις:-))
Δεν ξέρω, μα την αλήθεια, πώς λειτουργούν αυτές οι κάρτες! Ούτε είχα ούτε θέλω να αποκτήσω. Εκτός από μια απλή κάρτα αναλήψεων.

Γίνεται να έχει κάρτα χωρίς λογαριασμό στην ίδια τράπεζα? Ετσι λέει, και δεν ξέρω αν είναι πράγματι έτσι ή τά'χει χαμένα (που τάχει γενικώς χαμένα δλδ)

:-) μόλις τελειώσω με τα τρεχάματα της έκθεσής μου, λέω να πάω σε δικηγόρο να δούμε πότε θα ξεμπερδέψει ο φουκαράς...

Νέα ειδικότητα δικηγόρων: Τραπεζολόγος!!!!!
(αν δεν υπάρχει, πρέπει να δημιουργηθεί)

phivos είπε...

Αυτές οι κάρτες έχουν μια πολύ απλή λειτουργία: ξόδευε χρήμα, ξαναξόδευε, ακόμα κι αν δεν έχεις. Η Τράπεζα έτσι κι αλλιώς κερδίζει πάντα!

Λογαριασμός χωρίς κάρτα, ναι.
Κάρτα χωρίς λογαριασμό, τσου!

Καλά τρεχάματα!

Rodia είπε...

Πρίγκηπα, θα διαγράψω το σχόλιό σου, επειδή παραβιάζει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα...

καλό βράδυ!:-))
σμουτς! και συγγνώμη, αλλά καταλαβαίνεις...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Θα συμφωνήσω με την αρχιτική διατύπωση του Φοίβου. Χρειάζεται απόδειξη ότι καταστράφηκε η κάρτα (σαν πρωτόκολλο καταστροφής και συστατική ότι ξεχρέωσες -δηλαδή ότι δεν χρωστάς πια). Αλλά άσε τον άνθρωπο να μη πληρώσει τι θα γίνει, τι θα κάνουν;

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ είπε...

Ναι, αλλά εδώ κολάει και ένα χουνέρι - για πάρε ένα γύρω τηλέφωνα τα κανάλια. Κάπου μπορεί να κολήσει, αν και η διαφήμιση αγοράζει σιωπή. Εκεί να δεις πόσο κοστίζει στην Τράπεζα το συμμάζεμα σε σχέση με τα 30 ευρώ. Ήδη δηλαδή μετά το κείμενο σου ξεκίνησε να κοστίζει ...

Φιλαλήθης είπε...

Λοιπόν Ροδίτσα ,σαν επιχειρηματίας έχω φάει στην μάπα όλες τις τράπεζες ,και η eurobank στο λέω με μεγάλη λύπη είναι ο μεγαλύτερος απατεώνας στην χώρα.ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ!!!
Μια άλλη περίπτωση:
Ένας φίλος εξόφλησε την πιστωτική του ,έπειτα του έστειλαν αλληλογραφία πως δεν χρωστάει ,με την διαφορά ότι τον χρέωσαν 40 λεπτα για το ταχυδρομείο.
Αφού πλήρωσε και τα 40 λεπτα ,μετά από καιρό του ξανάστειλαν αλληλογραφία πως δεν χρωστάει με άλλα 40 λεπτά χρέωση.Έτσι αναγκάστηκε να πληρώσει 80 λεπτά για να ησηχάσει!

Φιλαλήθης είπε...

Άσχετο ,αλλά προτείνω να διαβάσεις το σχόλιο μου για τον e-lawyer!

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ είπε...

Τι θα έλεγες για μια βόμβα στα κεντρικά της Eurobank :))))

Rodia είπε...

~~Παιδιά, ωραία τα γράφετε, δυστυχώς όμως δεν είδα μια απάντηση από κάποιον τραπεζοϋπάλληλο να μας διαφωτίσει σχετικά, εκτός και αν δεν μπλογκάρει κανείς τους. Ας περιμένουμε λίγο ακόμα, μπορεί να το δει κάποιος το ποστ και να μάθουμε πληροφορίες...

~~Μιχαλάκη, υπάρχουν ήπιες (και αποτελεσματικότερες) μέθοδοι να διεκδικούμε το δίκιο μας -είμαι βέβαιη.

~~Φιλαλήθη, τα ίδια έχω μάθει και από φίλους επιχειρηματίες, αλλά ο κοσμάκης όταν πιαστεί στη παγίδα δύσκολα ξεφεύγει και -δυστυχώς- εμπιστεύεται τα ωραία μάτια και τα υπέροχα χαμόγελα... Το σχόλιό σου το είδα, αλλά απάντηση δεν βρίσκω άλλη από το ότι μπορεί να έγινε κάποια παρεξήγηση. Και'γώ αναγκάστηκα (από τον εαυτό μου) να σβήσω το σχόλιο του Πρίγκηπα, τον οποίο εκτιμώ. Σπάνια συμβαίνει να διαγράφω σχόλιο, μόνο επί προσωπικού το κάνω ή για να μην αφήνω να εκτίθεται κάποιος.

Αυτά... και σμουτς!:-)) σε όλους

Rodia είπε...

Αν δεν το παρατηρήσατε, το ποστ αυτό εδώ μίκρυνε ξαφνικά! +0 το μέγεθος γραμμάτων έγινε.. οπότε, το ξανάστειλα πριν από λίγο χωρίς μεγέθυνση στη γραμματοσειρά. Ισως ο μπλόγγερ να μη δέχεται μεγεθύνσεις.. τι να υποθέσω...

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω προσωπική εμπειρία από Eurobank αλλά έχω ακούσει (σε ραδιόφωνο?, TV?..) μέλος του INKA να δηλώνει ότι αν θέλεις να απαλαγείς από πιστωτική κάρτα δηλώνεις κλοπή (όχι απώλεια) και τότε η κάρτα μπλοκάρεται αυτόματα και παύει να υπάρχει. Θα ακολουθήσει από μέρους της τράπεζας η έκδοση εκαθαριστικού λογαριασμού και όταν αυτός πληρωθεί σταματά (θεωρητικά...) ή ιστορία. Βέβαια η τράπεζα θα εκδόσει καινούργια, την οποία θα στείλει μέσω ταχυδρομείου αλλά αν δεν την παραλάβεις ξεμπλέκεις.
Προσωπική εμπειρία είχα με Τράπεζα Αττικής, ένα - δύο fax και τελείωσε η ιστορία ήσυχα και ωραία!
Health Gate

Ανώνυμος είπε...

Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί (ΝΑΙ, μου συνέβη...) είναι η ενο λόγω τράπεζα να πάρει από λογαρισμό που ΔΕΝ έχει εξουσιοδότηση μέρος της (υποτιθέμενης) οφειλής για κάρτα που έχει ακυρωθεί πριν από 4 χρόνια. Εχω κάνει επώνυμη και επίσημη καταγγελία για την πρακτική της αυτή.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ..ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΛ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΓΙΑ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΑΠΕΙΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ..ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΑΝ Η ΚΑΡΤΑ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΚΥΡΩΜΕΝΗ Η ΕΝΕΡΓΗ..ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΗ ΘΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ EUROPHONE BANKING ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ

Rodia είπε...

Μετά τις απαντήσεις σας φίλοι μου, υποθέτω ότι το καλύτερο που μπορεί να γίνει είναι να αγνοεί τα ραβασάκια της τράπεζας, μια και η κάρτα έχει ήδη καταστραφεί από τον υπάλληλο του υποκ/τος που πήγαμε την τελευταία φορά. Φοβούμαι ότι αν ξαναπαρουσιαστεί, θα τον βάλουν να ξαναπληρώσει. Εχει χάσει και το -άδειο- βιβλιάριο.
Αν ήταν σε θέση να κινηθεί και να λειτουργήσει μόνος του, ίσως τα κανόνιζε καλύτερα.. αυτό που συμβαίνει όμως, το να ταράζεται κάθε φορά που λαβαίνει το φάκελο με την "οφειλή", σηκώνει και αγωγή για ψυχική οδύνη.

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ EUROBANK..Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ Χ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΗΝ ΚΑΡΤ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ..Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΣΚΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΑΛΛΑ Η ΚΑΡΤΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΕΡΓΗ..Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΙ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΤΗΝ EUROBANK CARDS ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΗ ΝΑ "ΚΛΕΙΣΕΙ" ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ..ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ANTI-ATRITTION ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ..ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ Η ΚΑΡΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΕΝΕΡΓΗ ΑΣΧΕΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ..ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΡΕΧΕΙ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΞΑΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ..ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΜΠΛΕΞΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΗΣ EUROBANK ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΛΤΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ..ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΣΤΟ 210 9555000 ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ

Rodia είπε...

Ευχαριστώ πολύ!:-))
Θα το δοκιμάσουμε και αυτό και θα ενημερώσω -από βδομάδα όμως...

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΑΝ Η ΚΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΗ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ..ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΤΟ 30ΑΡΙ ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΤΟΤΕ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ..ΤΗΛΕΦΩΝΑΚΙ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ 210-9555000 ΜΕ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΙΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΘΕΙ ΑΙΤΗΜΑ ΑΝΤΙΛΟΓΙΣΜΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ..ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΠΟΣΟ..ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΚΑΡΤΑ ΕΧΕΙ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΤΟΤΕ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΘΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ..ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝ ΤΡΕΧΟΥΝ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΟΤΕ Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.


Metablogging.gr Comments Headline Animator