Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2007

όχι άλλους τόσο καλούς ανθρώπους παρακαλώ



Περιστοιχίζομαι από πολλούς καλούς ανθρώπους.
Εχω εξαιρετικούς συμπολίτες υπεράνω υποψίας. Εσείς;
Τόσο καλούς που είναι πρόθυμοι:



να με σπάσουν στο ξύλο σε πρώτη ευκαιρία
να με βιάσουν
να διαστρεβλώσουν τα λόγια μου
να με δολοφονήσουν με καλή πρόθεση
να με ληστέψουν
να με ξεγελάσουν ώστε να τους ψηφίσω
να με αχρηστέψουν ως γυναίκα ή/και ως άντρα
να δηλώσουν ότι είμαι ανίκανη/ος και κτήμα τους
να με δυσφημίσουν
να με χρησιμοποιήσουν



Πρέπει να χαίρομαι που υπάρχουν όλα αυτά τα κουμπουροφόρα βίαια πλάσματα με πλαστική ανθρώπινη μορφή, επειδή αυτή την μορφή διαδίδει και επικροτεί -έμμεσα ή άμεσα- η εξουσία, συνηθέστερα αντρικού γένους, και δεν καταλαβαίνω μα την αλήθεια γιατί όλο και περισσότερο κλείνομαι στο καβούκι μου, γιατί όλο και περισσότερο θλίβομαι και η θλίψη αυτή με απομονώνει από τους καλούς και πρόθυμους να με καταστρέψουν -ηθικά και σωματικά- συμπολίτες μου, να απαξιώσουν στην πρώτη ευκαιρία την ύπαρξή μου. Τα δικαστήρια υπάρχουν για να κάνουν τη δουλειά τους πλημμελώς (ή και καθόλου, απλώς να αδιαφορούν και να τεμπελιάζουν), οι Νόμοι για να καταστρατηγούνται, αυτό είναι το μοντελάκι και δυστυχώς δεν μου ταιριάζει να το φορέσω.


-------------
ΣΗΜ.1. Πούλμαν (2 ή 3) φτάσαν από το χωριό του (φερόμενου ως) φονιά του (ζωηρού περί τα ερωτικά και μακαρίτη πλέον) πρόεδρου του ΙΚΑ. Εκείνος (ο φερόμενος, που είναι επίσης ανώτερος διορισμένος κρατικός υπάλληλος) διατείνεται ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει (σκοτώνεται άνθρωπος με πέντε μπουνιές; δήλωσε απορών) πρόσφερε αμέσως τις πρώτες βοήθειες και στάθηκε στο πλευρό του θύματος (γρονθοκοπώντας το;) ίσαμε να έρθει η άμεση Δραση. Δεν μας είπε γιατί ΔΕΝ παραδόθηκε. Μας είπε ότι η γυναίκα του διατηρούσε τη σχέση επειδή παρασύρθηκε από τη φιλοδοξία της και συμφωνώ. Γιατί άραγε δεν της έφτανε το να μένει στο πλευρό ενός τόσο καλού και υπεράνω ανθρώπου; Εύχομαι να ζήσουν ευτυχισμένοι στο μέλλον και να τους χαίρονται τα παιδιά τους.

ΣΗΜ.2. Πάντως, καλού κακού, ας ενημερωθεί το ζεύγος ότι -εφόσον, καθώς φαίνεται, δεν υπάρχει διάλογος μεταξύ τους- υπάρχει και διαζύγιο, υπάρχει και Σύμβουλος Γάμων, άφθονα Ψυχιατρεία και Νευρολόγοι, Σύμβουλοι κάθε είδους, στην ανάγκη, ας πάνε στον Αστρολόγο της γειτονιάς τους, αν δεν τους δέχεται ο παπάς λόγω μοιχείας -ακόμα ζει αυτή;

ΣΗΜ.3. Προτείνω να φυλακιστεί -ή και να εκτελεστεί στην ανάγκη- αυτή η ρημάδα η ΚΑΚΙΑ Η ΩΡΑ. ΑΜΑΝ. ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΥΣΩ ΕΙΠΑΜΕ..?

το ποστ ανέβηκε επειδή δεν αντέχω το διασυρμό ενός νεκρού και επειδή θέλω να βλέπω στον καθρέφτη μου και να μη με φτύνω

4 σχόλια:

An-Lu είπε...

Και πολύ καλά κάνεις maman...

ΥΓ Ήρθε η σειρά σου για το "παιχνίδι των 5 αποκαλύψεων"!

Unknown είπε...

Δεν θα σταθώ στο συνολικό περιεχόμενο. Νομίζω ότι διακρίνω υπερβολές από κάθε πλευρά και δεν τις αντέχω, αλλά δεν παύουν να είναι προς κάθε κατεύθυνση.

Ο διασυρμός όμως που κάνουν τα ΜΜΕ προς τους 2 συμμετέχοντες είανι τραγικός. Άσε που τελικά γνωρίζουμε γι' αυτούς αυτά που θέλουν τα ΜΜΕ και όχι την αλήθεια... Μεγάλη διαφορά...

Εγώ με τα ΜΜΕ αρνούμαι να βγάζω συμπεράσματα...

pølsemannen είπε...

Συμφωνώ με τα γραφόμενα σου...

Άντε, να δούμε που θα την πέσουν τα όρνια των ΜΜΕ μετά...

ange-ta είπε...

Καλημέρα Ροδιά,
παρεμπιπτόντως είναι το αγαπημένο μου δένδρο και φρούτο. Έχω μία στην αυλή μου.
Λοιπόν καλή μου, ο καθένας δικαιούται έναν αξιοπρεπή θάνατο, καθόσον εκεί τουλάχιστον είμαστε όλοι ίσοι. Αλλά βλέπεις μερικοί είναι πιο ίσοι.
Ξέρω δύο πρόσωπα που πέθαναν πιο ίσοι από τους άλλου, ενώ δεν το ζήτησαν. Τον Πολυνείκη και τον Baader. Τον πρώτο τον έθαψε η αδελφή του, τον άλλον τον έθαψαν στα χωράφια. Γι αυτόν που εννοείς, οι ήρωες τελείωσαν.
Γι αυτό μη φτύνεις τον εαυτό σου στον καθρέφτη!!!


Metablogging.gr Comments Headline Animator