Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2007

να σβήσουμε τα φώτα? ναι, θα τα σβήσω!




ΣΤΙΣ 2 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ Ο.Η.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ. ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΓΙΑ 5 ΛΕΠΤΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 1Η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007,
ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ 20:55 -21:00.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ, ΑΛΛΑ Η ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ, ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ.


Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ.
ΟΣΟΙ ΜΕΝΕΤΕ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΩΡΑ
(ΠΧ ΠΑΡΙΣΙ 19.55-20.00, ΛΟΝΔΙΝΟ 18.55-19.00)


αναμεταδίδω την είδηση από τα arxediamedia μαζί με το σχόλιό μου:

Εμένα μου αρέσει αυτή η ιδέα του επικοινωνιακού τρικ, δίνει μια αίσθηση ενότητας όσων συμφωνούν σε κάτι.
..καιρός δεν είναι να αρχίσουμε να συμφωνούμε..?..


Α! πότε θα κλείσουμε ταυτόχρονα όλες τις βρύσες..?

:-))

(για τα σκουπίδια προβλέπεται κάτι?)



----------------
συμπληρώνω κάτι στο φτερό: Οσοι περιμένουν να λυθούν πρώτα όόόόόλα τα κοινωνικά προβλήματα και μετά να κουνηθούν λίίίίίγο από την καρεκλίτσα τους, θα περιμένουν για πολύύυύύ ακόμα. δατς ιτ.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ούτως ή άλλως συνέχεια κλείνω τα φώτα. τάσεις σκοταδισμού; πέστο όπως θέλεις. μερικές φορές βγάζω και συσκευές απ' τη μπρίζα, υπολογιστή, τηλεόραση κλπ. Μου τη δίνουν. Μου φαίνεται ότι ακόμα και σβηστές-εν αναμονή αυτές οι συσκευές, εκπέμπουν ένα υπόκωφο βοητό και δεν αφήνουν το μυαλό μου να καθαρίσει εντελώς, όταν επιδιώκω απόλυτη ησυχία :P μη σου πω ότι βγάζω και τις μπαταρίες απ' το ρολόι γιατί μου τη δίνει το "τικ τακ" - αλλά μετά πάει μακρυά η βαλίτσα. Χα.

An-Lu είπε...

Καλό ακούγεται αλλά με τα ψυγεία τι θα κάνουμε; Θα τα βγάλουμε κι αυτά από την πρίζα;

Rodia είπε...

Καλά βρε keim, μήπως το παραξηλώνεις..? :-Ρ

Γοργονίτσα, για 5 λεπτά δεν παθαίνει τπτ.. αρκεί να μη το ξεχάσεις!!!;-)

Φιλαλήθης είπε...

Ναι ρε ροδίτσα ,γιατί όχι!
Πολύ νόστιμη κίνηση,και εγώ θα τα σβήσω ,θα κατεβάσω και τον γενικό μάλιστα!

Xνούδι είπε...

Καλή φάση. Είχε ξαναγίνει και κάτι παρόμοιο ως "διαμαρτυρία" για τον πόλεμο του Ιρακ νομίζω.

Μου αρέσει το mixer. Θα το κρατήσω να φτιάχνω φραπεδδδδδδδδιά :)
Φιλι

Μικρός Πρίγκιπας είπε...

Ροδούλα καλορίζικο το νέο σπίτι.

Zaphod είπε...

Και γω νομίζω πως έχει ξαναγίνει....θεωρητικά, για το αποτέλεσμα δεν θυμάμαι τπτ...

Δεν γαμείς τι έγινε ας τα σβήσουμε όμως...
rodia, μου άρεσε το σχόλιο σου στο τέλος με το οποίο και συμφωνώ ανεπιφύλακτα!

Rodia είπε...

Τώρα που είδαμε φως, ας μιλήσουμε ελεύθερα. Πόσο σας κόστισε -και ΑΝ. Εμένα μου άρεσε και το άφησα σβηστό κανα 20λεπτο. Με ένα κεράκι αναμμένο έμεινα για να βλέπω την ώρα. Ξεκουράστηκαν και τα ματάκια μου λεμε!

..νομίζω ότι θα το επαναλαμβάνω και χωρίς διεθνή συμμετοχή.. ;-))

φιλιά πολλά σμουτς!:-)

Χνουδάκι, μου αρέσει που αντιστέκεσαι στη... φραπελλλλλιά!:-Ρ
να έρχεσαι, να έρχεσαι:-))

Πριγκηπάκι μου μερσί:-))

κ. Φιλαλήθη, τον κατέβασες; Αλήθειες θέλω, ε :-))

Συναγωνιστά Πρόεδρε, στο φτερό σε πιάνω, στην προεπισκόπηση: Ναι, τα καλά τα γράφω κάτω κάτω...
..και.. μόνο κάτι πονηρά πλάσματα το αντιλαμβάνονται ;-))

Φιλαλήθης είπε...

Λοιπόν ήρθα μόνο και μόνο για να γράψω αυτό:
Δεν θα το πιστέψεις ...είχα προγραμματισμένη διακοπή απο την ΔΕΗ από τις 7:30 ως τις 9:30!!!
(θα τραβήξω μάλιστα και φωτο την ανακοίνωση στην κολώνα της ΔΕΗ ,αν δεν με πιστεύεις)


Metablogging.gr Comments Headline Animator