Πέμπτη 8 Μαρτίου 2007

Της εκδιδομένης ψιλικατζούς το ανάγνωσμα πρόσχωμεν!



Χαμός! Η δική μας, η συμπλογκοχωριανή μας Ψιλικατζού, εκδίδεται! Με την καλή έννοια λέμε.. Το ομότιτλο βιβλίο της κυκλοφορεί -τίγκα τα ράφια στα βιβλιοπωλεία- τη Δευτέρα 12 του Μάρτη, από τις εκδόσεις Intro Books. Προβλέπω δεύτερη έκδοση στο πρώτο δεκαήμερο, μη πω βδομάδα και με πει κανείς βαρεμένη.

Λεπτομέρειες στην ανακοίνωση του blog της.


Α! και το εξώφυλλο τόσο δροσερό!!! Αν και δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν... τα καλτσόβρακα με τα εξώφυλλα...

Το παρήγγειλα στο βιβλιοπωλείο ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ, όχι για τις τιμές του που είναι πλέον ίδιες με τις τιμές και άλλων βιβλιοπωλείων, αλλά για τη γρήγορη διανομή.

4 σχόλια:

Rodia είπε...

Θα διηγηθώ μια μικρή ιστορία εδώ πέρα, αφιερωμένη στη Κωνσταντίνα:

Μέχρι τα 37 που απόχτησα τη πρώτη μου κόρη -παιδιά γιοκ μέχρι τότε- το είχα πάρει απόφαση ότι δεν. Η γιαγιά μου με παρηγορούσε λέγοντας «όποιος δεν έχει παιδιά έχει ένα καημό κι όποιος έχει παιδιά έχει πολλούς καημούς» αλλά περνούσαν στα ψιλά τα λόγια της.
Σιγά σιγά όμως είπαμε "και τι έγινε; εμείς νά'μαστε καλά" και στοπ η ιστορία, αν και στο πίσω μέρος του μυαλού υπήρχε η μαμά μιας φίλης που την απόχτησε στα 42 της, μόλις τέλειωσε η κατοχή και άρχισε να τρέφεται καλά φαίνεται!!
Μετά από πολλά χρόνια -στα 37 μου, ε- στοπ η περίοδος και είπα "όπα! εμμηνόπαυση προ των πυλών" επειδή δεν είναι λίγες οι γυναίκες που αρχίζουν πριν τα 40 τους να βαίνουν προς τα γεράματα -λέμε τώρα...
Το μωρό το πήρα χαμπάρι όντας ήδη έγκυος 5 μηνών!!! χαχαχαχαχα και μετά από 6 χρόνια πλάκωσε και η δεύτερη!!!

Αυτά τα γράφω οχι επειδή θέλω να διατηρείς ελπίδες.. ίσα ίσα, σε μένα συνέβη όταν είχα πάψει προ πολλού να το σκέφτομαι καν το ζήτημα.. Κι όταν προέκυψαν, είπα ότι δεν θα με εμποδίσουν σε τπτ, δε θα χαλάσω την ησυχία μου για κείνες κι άμα θέλουν να γεννηθούν έχει καλώς και δε θα κάτσω να σκάσω για πάρτη τους -τρόπος του λέγειν, αλλά κάπως έτσι λειτούργησε το μυαλό μου.

:-))

Ανώνυμος είπε...

Δεν είχα ιδέα για όλα αυτά, μα ήμουν σίγουρη ότι είσαι πολύ δυνατός άνθρωπος.
Εύχομαι να συνεχίσεις να καμαρώνεις για τις κούκλες σου και να βρίσκεσαι κοντά μας τόσο πολύ στοργικά, σχεδόν σαν μάνα.

Ευχαριστώ πολύ.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Μακάρι να πάει καλά, αν και νομίζω είναι η πρώτη της εκδοτική προσπάθεια.

Zaphod είπε...

Καλή επιτυχία και από εμένα...
Επίσης και από εμένα πολλές ευχές στην rodia που όλα τα σφάζει όλα τα προλαβαίνει!!!
:-)

love&kisses
zaphod


Metablogging.gr Comments Headline Animator